User Käyttäjä Salasana  

perjantai 17.1.2025 / 15:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 ja mölyävä tuulettaja
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ps3 ja mölyävä tuulettaja
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Netti
Senior Member

1 tuotearvio
_
13. tammikuuta 2010 @ 00:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaverilla on 40gb mallija täysin hiljanen ja mulla 80gb malli eli mistä johtuu tuntuu pyörivän koko ajan täysillä tuo tuulettaja kun kerran on vauhtiin päässy

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2010 @ 00:00

Newbie

3 tuotearviota
_
18. tammikuuta 2010 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos laite on nytten jossain av-kaapissa tai lokerossa niin siirrä se johonkin missä ilma kulkee paremmin. Jos ei auta niin imurilla tai paineilmalla putsaat sisuskalut. Jos sekään ei auta niin huoltoon vaan.
Member

6 tuotearviota
_
21. tammikuuta 2010 @ 20:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joissain yksilöissä on tehokkaampi/äänekkäämpi tuuletin, minulla esim on tuuletin joka lähtee käymään täysillä noin 10 minuutin pelailun jälkeen. ei siinä mitään muuta vikaa kun tuo ääni, ei tarvetta huoltaa pysyypähän viileempänä kun puskee kovempaa tuota ilmaa ulos.
LaBamba90
Suspended due to non-functional email address
_
27. tammikuuta 2010 @ 20:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu sama ongelma aina välillä. oon kans koittanu tota ilmavammassa paikassa säilyttämistä ja imurointia. tuntuu toimivan. ei oo kyllä enää ongelmia, paitsi ku änärii pelaa nii sillon joskus harvoin alkaa tuuletin mölyämään. ei muitten pelien kanssa, outoa :|
Netti
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. tammikuuta 2010 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
imurointia en ole vielä kokeillu muttta luulisin että ei paljon poista ongelmaa
btw pitäs maksaa tuo kone ensin vpd:llle ja vasta sitte vois yrittää tehdä modauksia
Admin

17 tuotearviota
_
28. tammikuuta 2010 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa tietenkin voi ajaa tuon PS3 Fan Testin, mutta siitä on monta eriävää mielipidettä auttaako se mitenkään. Itse en ole koennut sen mitenkään auttaneen.
Netti
Senior Member

1 tuotearvio
_
28. tammikuuta 2010 @ 15:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuo fan test ei kuulemma auta kun 40gb malliin
Mainos
_
__

_
Senior Member

10 tuotearviota
_
29. tammikuuta 2010 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pölyä sisällä. Avasin ja puhdistin tänään omani... Herrajestas sitä oli paljon. Laitteesta tuli kuitenkin todella hiljainen, kuten se uutena oli.

Niin ja eikä se auta sinne tuulettimen reikiin imuroida. Itse imuroin lähes viikottain, mutta kyllä sitä pölyä sinne kertyy siitä huolimatta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. tammikuuta 2010 @ 16:17

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 ja mölyävä tuulettaja

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy