PS3 ja tietokonenäyttö
|
|
Enteri
Junior Member
1 tuotearvio
|
23. joulukuuta 2009 @ 22:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Tässä olen saamassa PS3 Slimin ja aattelin että onko mahdollista yhdistää se mun Full HD tietokonenäyttöön, että vois pelata pelejä sitten HD-resoluutiolla?
Kiitti!
|
Dobbl
Newbie
|
24. joulukuuta 2009 @ 13:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Enteri: Tässä olen saamassa PS3 Slimin ja aattelin että onko mahdollista yhdistää se mun Full HD tietokonenäyttöön, että vois pelata pelejä sitten HD-resoluutiolla?
Kiitti!
Eiköhän tuo ole mahdollista HDMI-kaapelilla, tarkistat vain että sinun näytössä on HDMI-kaapelille paikka.
|
Enteri
Junior Member
1 tuotearvio
|
24. joulukuuta 2009 @ 16:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dobbl: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Enteri: Tässä olen saamassa PS3 Slimin ja aattelin että onko mahdollista yhdistää se mun Full HD tietokonenäyttöön, että vois pelata pelejä sitten HD-resoluutiolla?
Kiitti!
Eiköhän tuo ole mahdollista HDMI-kaapelilla, tarkistat vain että sinun näytössä on HDMI-kaapelille paikka.
Näyttävästi mun näytössä ei ole sellaista..
|
Member
12 tuotearviota
|
24. joulukuuta 2009 @ 16:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos sinulla on DVI paikka näytösäsi, voit ostaa DVI-HDMI adapterin.
Intel i7 4770K , 8GB Kigston ram , Asus GTX 670 DirectCU2 , Cougar CM 550W , MSI MPower Max , Fractal Design R4 , Windows 7 Home Premium , Benq G2412 HD , Logitech G710+ Samsung galaxy S2.
|
Enteri
Junior Member
1 tuotearvio
|
28. joulukuuta 2009 @ 17:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei näytä olevan mitään DVI paikkaa. Pelkästään VGA.
|
proffs
Junior Member
|
28. joulukuuta 2009 @ 20:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Enteri: Ei näytä olevan mitään DVI paikkaa. Pelkästään VGA.
Onhan siinä pakko olla väh. DVI jos on vähänkään uudempi.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2009 @ 20:51
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
30. joulukuuta 2009 @ 23:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos enteri kertois vaikka näytön merkin ja mallin niin vois olla helpompi auttaa :)
|
Enteri
Junior Member
1 tuotearvio
|
31. joulukuuta 2009 @ 04:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Fujitsun 21.5" LCD wide näyttö. Kaupasta ostettu ja Full HD kuulema on. Ainakin resolution saan 1920x1080
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
31. joulukuuta 2009 @ 13:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Enteri: Fujitsun 21.5" LCD wide näyttö. Kaupasta ostettu ja Full HD kuulema on. Ainakin resolution saan 1920x1080
Olet siis varma ettei näytössäs ole muita kuin VGA-liitäntä? Ettei se olisi DVI?
Jos et tiedä mikä liitäntä on mikäkin niin tässä apuja:
Vasemmalla VGA ja oikealla DVI.
Tässä HDMI:
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. joulukuuta 2009 @ 13:17
|
Dobbl
Newbie
|
1. tammikuuta 2010 @ 02:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Enteri: Fujitsun 21.5" LCD wide näyttö. Kaupasta ostettu ja Full HD kuulema on. Ainakin resolution saan 1920x1080
Outo juttu että Full HD näytössä on vain VGA paikka :/
|
Mainos
|
|
|
MoiMi21
Suspended due to non-functional email address
|
1. tammikuuta 2010 @ 14:52 |
Linkki tähän viestiin
|
näyttäs olevan lisäks 2xhdmi jos oikeet katoin. hdcpeet en tosin huomannu.
Paita housuun vitun hippi!
|