User Käyttäjä Salasana  

perjantai 17.1.2025 / 21:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 ja tietokonenäyttö
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS3 ja tietokonenäyttö
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Enteri
Junior Member

1 tuotearvio
_
23. joulukuuta 2009 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tässä olen saamassa PS3 Slimin ja aattelin että onko mahdollista yhdistää se mun Full HD tietokonenäyttöön, että vois pelata pelejä sitten HD-resoluutiolla?

Kiitti!
Dobbl
Newbie
_
24. joulukuuta 2009 @ 13:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Enteri:
Tässä olen saamassa PS3 Slimin ja aattelin että onko mahdollista yhdistää se mun Full HD tietokonenäyttöön, että vois pelata pelejä sitten HD-resoluutiolla?

Kiitti!
Eiköhän tuo ole mahdollista HDMI-kaapelilla, tarkistat vain että sinun näytössä on HDMI-kaapelille paikka.
Enteri
Junior Member

1 tuotearvio
_
24. joulukuuta 2009 @ 16:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dobbl:

Kiitti!
Eiköhän tuo ole mahdollista HDMI-kaapelilla, tarkistat vain että sinun näytössä on HDMI-kaapelille paikka.
Näyttävästi mun näytössä ei ole sellaista..
Member

12 tuotearviota
_
24. joulukuuta 2009 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sinulla on DVI paikka näytösäsi, voit ostaa DVI-HDMI adapterin.

Intel i7 4770K , 8GB Kigston ram , Asus GTX 670 DirectCU2 , Cougar CM 550W , MSI MPower Max , Fractal Design R4 , Windows 7 Home Premium , Benq G2412 HD , Logitech G710+ Samsung galaxy S2.
Enteri
Junior Member

1 tuotearvio
_
28. joulukuuta 2009 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei näytä olevan mitään DVI paikkaa. Pelkästään VGA.
proffs
Junior Member
_
28. joulukuuta 2009 @ 20:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei näytä olevan mitään DVI paikkaa. Pelkästään VGA.
Onhan siinä pakko olla väh. DVI jos on vähänkään uudempi.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2009 @ 20:51

Senior Member

20 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2009 @ 23:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos enteri kertois vaikka näytön merkin ja mallin niin vois olla helpompi auttaa :)
Enteri
Junior Member

1 tuotearvio
_
31. joulukuuta 2009 @ 04:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Fujitsun 21.5" LCD wide näyttö. Kaupasta ostettu ja Full HD kuulema on. Ainakin resolution saan 1920x1080
Senior Member

20 tuotearviota
_
31. joulukuuta 2009 @ 13:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Fujitsun 21.5" LCD wide näyttö. Kaupasta ostettu ja Full HD kuulema on. Ainakin resolution saan 1920x1080
Olet siis varma ettei näytössäs ole muita kuin VGA-liitäntä? Ettei se olisi DVI?

Jos et tiedä mikä liitäntä on mikäkin niin tässä apuja:
Vasemmalla VGA ja oikealla DVI.

Tässä HDMI:

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. joulukuuta 2009 @ 13:17

Dobbl
Newbie
_
1. tammikuuta 2010 @ 02:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Outo juttu että Full HD näytössä on vain VGA paikka :/
Mainos
_
__

_
MoiMi21
Suspended due to non-functional email address
_
1. tammikuuta 2010 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näyttäs olevan lisäks 2xhdmi jos oikeet katoin. hdcpeet en tosin huomannu.

Paita housuun vitun hippi!
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 ja tietokonenäyttö

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy