User Käyttäjä Salasana  

perjantai 17.1.2025 / 21:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 kysymyksiä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS3 kysymyksiä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tooomas
Junior Member

1 tuotearvio
_
3. marraskuuta 2009 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs olisi 3 kysymystä johon kaipaan kipeästi vastauksia.
1) Voiko PS3:seen liittää ulkoisenkovalevyn, josta voisi vaikka katsoa kuvia, leffoja jne.
2)Voiko käyttää normaalia hiirtä ja näppäimistöä PS3:sessa pelien pelaamiseen?
3)Mitkä pelit on NS. must have pelejä, pelejä jotka on pakko olla kun omistaa ps3:sen
Member

9 tuotearviota
_
3. marraskuuta 2009 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tooomas:
1) Voiko PS3:seen liittää ulkoisenkovalevyn, josta voisi vaikka katsoa kuvia, leffoja jne.
3)Mitkä pelit on NS. must have pelejä, pelejä jotka on pakko olla kun omistaa ps3:sen

1) Ei siihe tarvitse ulkoista kovalevyä siirrät vaan ne leffat/kuvat pleikkaan. tässä jos silti haluat.

2)kyllä pitäisi toimia jos on usb, mutta en tiedä voiko pelata?

3)kaikki mitä itse pidät kiinnostavina.. niitä on niin paljon että turha luetella.
Tooomas
Junior Member

1 tuotearvio
_
3. marraskuuta 2009 @ 11:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Figma:

1) Ei siihe tarvitse ulkoista kovalevyä siirrät vaan ne leffat/kuvat pleikkaan. tässä jos silti haluat.

3)kaikki mitä itse pidät kiinnostavina.. niitä on niin paljon että turha luetella.

Mitens ne voi siirtää siihen pleikkaan? olen melko noviisi tässä ps3 aiheessa
Member

9 tuotearviota
_
3. marraskuuta 2009 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Figma:

Mitens ne voi siirtää siihen pleikkaan? olen melko noviisi tässä ps3 aiheessa
Vaikka usb tikulle laitat ja isket ps3:seen kiinni, sitten menet leffa valikkoon esim ja painat vaan kolmiota ja valitset kopio

bbbatu
Suspended due to non-functional email address
_
10. marraskuuta 2009 @ 15:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Apua tarvitsisin. Pleikkarini on ennen toiminut vallan mainiosti, käytin sitä hyvin, sammutin aina kun lopetin pelaamisen. mutta eräänä päivänä kun olin menossa pelaamaan COD4 niin siihen tuli vain ne alku "aallot" laitoin pelin sisään oikeassa yläkulmassa pyöri se diskin kuva. sen jälkeen sammutin koko koneen ja käynnistin uudelleen. pelkkää mustaa. olen kokeillut useilla telvisioilla ja ei toimi, joten vika ei ole teeveessä vaan itse pleikkarissa. vastaa pian
Admin

17 tuotearviota
_
10. marraskuuta 2009 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti bbbatu:
Apua tarvitsisin. Pleikkarini on ennen toiminut vallan mainiosti, käytin sitä hyvin, sammutin aina kun lopetin pelaamisen. mutta eräänä päivänä kun olin menossa pelaamaan COD4 niin siihen tuli vain ne alku "aallot" laitoin pelin sisään oikeassa yläkulmassa pyöri se diskin kuva. sen jälkeen sammutin koko koneen ja käynnistin uudelleen. pelkkää mustaa. olen kokeillut useilla telvisioilla ja ei toimi, joten vika ei ole teeveessä vaan itse pleikkarissa. vastaa pian

Ihan väärässä viestiketjussa tää sun kysymyksesi.

Koita painaa sitä virtanäppäintä 5sec pohjassa ja katsoa mitä tapahtuu.
Timant
_
17. marraskuuta 2009 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
boottaa PS3.
Avuton93
Newbie
_
18. marraskuuta 2009 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Kysyisin miten saan ps3 toimimaan tavallisella TV:eellä? Katsoin HDMI telkkarilla ps3 asetukset ja siellä oli HDMI 1080p Miten saan sen asetuksen muutettua

Vastaukset mieluiten S:joni_daalund@hotmail.com

Kiitos etukäteen!
bbbatu
_
18. marraskuuta 2009 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Timant:
boottaa PS3.
wtf? "boottaa" eli?
Member

9 tuotearviota
_
18. marraskuuta 2009 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Timant:
boottaa PS3.
wtf? "boottaa" eli?

Pihlis12
"Ihan väärässä viestiketjussa tää sun kysymyksesi.

Koita painaa sitä virtanäppäintä 5sec pohjassa ja katsoa mitä tapahtuu."
Boottaus Buuttaus

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. marraskuuta 2009 @ 20:24

AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
18. marraskuuta 2009 @ 20:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Hei! Kysyisin miten saan ps3 toimimaan tavallisella TV:eellä? Katsoin HDMI telkkarilla ps3 asetukset ja siellä oli HDMI 1080p Miten saan sen asetuksen muutettua

Vastaukset mieluiten S:joni_daalund@hotmail.com

Kiitos etukäteen!

Resetoi näyttö asetukset.

Muistaakseni se resetointi meni suunnilleen näin:

Sammuta konsoli -> Kun valmiustilan punainen valo palaa -> Paina käynnistys nappi pohjaan ja pidä pohjassa -> Heti kun painetaan tulee eka piippaus. Jatketaan painamista tuo 10-15sek niin tulee toinen piippaus. Toisen piippauksen jälkeen irti, niin kyselee asetuksia.

Mainos
_
__

_
modo
Junior Member
_
6. joulukuuta 2009 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
terve! Mulla on tossa sellanen ongelma että kun ton 320 g ulkosen iskee kiinne niin ps3 ei tunnista molempia varastoja. Ainoastaan toisen.
Kovalevy on siis jaettu kahteen varastoon ja ainoastaan toisen pleikkari tunnistaa. Mikä neuvoksi?
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3 kysymyksiä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy