PS3 Ongelmat
|
|
simoksi
Newbie
|
4. tammikuuta 2011 @ 13:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Olisi pari kysymystä PS3:sta, jos joku näihin osaa yksinkertaiset vastaukset laittaa olen kiitollinen.
1. Miten saa tietokoneelta siirrettyä kuvia PS3:lle ?
2. Miten saa tietokoneelta siirrettyä videoita PS3:lle ?
3. Mitä hyötyä/mahdollista haittaa on PS3:sen Jailbreakkauksesta ?
4. Mikä on helpoin, yksinkertaisin, halvin ja turvallisin tapa Jailbreakata Ps3 ?
5. Miten PS3:lla voi pelata PS1 & PS2 pelejä ?
Kiitokset sille joka osaa edes yhteen kysymyksistäni vastata!
ps. olen aika amatööri näissä asioissa, joten selittäisittekö asiat yksinkertaisesti, kiitos :)
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
4. tammikuuta 2011 @ 13:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. tammikuuta 2011 @ 13:44
|
Senior Member
|
4. tammikuuta 2011 @ 14:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sakke88: 1. ja 2.
Siirrät videot ja kuvat ulkoiselle kovalevylle, joka täytyy alustaa FAT16 formaattiin.
Ja jos ulkoista kovalevyä ei ole, niin ihan muistitikkukin käy hyvin.
|
Member
9 tuotearviota
|
4. tammikuuta 2011 @ 16:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos ei ole varaa ostaa niitä pelejä, niin jätä koko konsolin osto väliin.
|
Junior Member
|
4. tammikuuta 2011 @ 16:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sakke88: 1. ja 2.
Siirrät videot ja kuvat ulkoiselle kovalevylle, joka täytyy alustaa FAT16 formaattiin.
Eikö tuo ole sentään FAT32?
I: Win7HP 64| AMD FX 9590| Corsair H110| Asus Sabertooth 990FX R2.0| Kingston 16GB DDR3| Asus GeForce GTX 560 Ti 448 cores| Samsung SSD 840 Pro 256 GB + 3x WD 2.0 TB Caviar Black + 2x WD 6.0 TB Red| Super Flower GK 850W| CM Storm Trooper.
II: Win7HP 64| Phenom II X6 1090T| Asus M4A87TD EVO| Kingston 8GB DDR3|Asus Radeon HD5750 512 MB|...
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
4. tammikuuta 2011 @ 17:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Potifar: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sakke88: 1. ja 2.
Eikö tuo ole sentään FAT32?
Pahoitteluni pienestä mokastani eli kyllä FAT32 on oikea.
|
marlee82
Member
|
4. tammikuuta 2011 @ 17:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lagmaster taas jakelee moraalisia "viisauksia" ;-)
|
CrossRPD
Junior Member
1 tuotearvio
|
4. tammikuuta 2011 @ 18:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Joissakin PS3 - VERSIOISSA ei toimi PS1, tai PS2 PELIT.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
4. tammikuuta 2011 @ 18:39 |
Linkki tähän viestiin
|
PS1-pelit pitäisi toimia kaikissa PS3-konsoleissa (tietenkin siellä on joukossa muutamia PS1-pelejä, jotka ei toimi). PS2-pelien tuki poistettiin yli pari vuotta sitten.
|
jmmv
Suspended due to non-functional email address
|
4. tammikuuta 2011 @ 20:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti marlee82: Lagmaster taas jakelee moraalisia "viisauksia" ;-)
Lagmaster puhuu mielestäni ihan asiaa.Ennen konsolin ostoa jo mietitään jotta miten onnistuisi kaiken maailman huijaukset ym...Itse ostanut ne pelit mitä haluan kaupasta.Sama asia näkyi olevan puheena myös toisella konsoli foorumilla.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. tammikuuta 2011 @ 20:35
|
jomppa7
Newbie
|
11. tammikuuta 2011 @ 18:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Isäpuoli osti tos vähän aika sitte prismasta pleikka kolmose ja kysyisin tämmmöstä et: Tiätääkö kukaan et mistä tälläne vois johtua, kun mun isäpuoli pelaa kolmosella NHL09 nii kuva rupee vilkkumaan ja tämä esiintyy vain kun pelaa NHL09 ja siinäkin vain välillä. Muuten kuva ei vilku, kun katsoo telkkaria.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2011 @ 18:41 |
Linkki tähän viestiin
|
|
jomppa7
Newbie
|
11. tammikuuta 2011 @ 18:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Agent_007 tiäkkö pystyykö tota korjaa mitenkää.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2011 @ 19:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos tuo patsi ei korjannut tuota ongelmaa niin ei siihen taida mitään muuta korjausta olla.
|
Member
8 tuotearviota
|
12. tammikuuta 2011 @ 21:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jmmv: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti marlee82: Lagmaster taas jakelee moraalisia "viisauksia" ;-)
Lagmaster puhuu mielestäni ihan asiaa.Ennen konsolin ostoa jo mietitään jotta miten onnistuisi kaiken maailman huijaukset ym...Itse ostanut ne pelit mitä haluan kaupasta.Sama asia näkyi olevan puheena myös toisella konsoli foorumilla.
Lagmaster kyllä puhuu totisinta totta. Jos ei niitä pelejäkään varaa ole ostaa, niin miksiköhän kuitenkin konsolisodan kallein konsoli hommattu?
|
marlee82
Member
|
16. tammikuuta 2011 @ 20:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jontsu1: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jmmv: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti marlee82: Lagmaster taas jakelee moraalisia "viisauksia" ;-)
Lagmaster kyllä puhuu totisinta totta. Jos ei niitä pelejäkään varaa ole ostaa, niin miksiköhän kuitenkin konsolisodan kallein konsoli hommattu?
Koska se nyt sattuu olemaan paras. Siksi se on hommattu.
|
Gunnerluv
Newbie
|
16. tammikuuta 2011 @ 21:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos saisin myös apua pieneen ongelmaan.. Oon juuri tilannu ison kasan dvd levyjä joille leffoja aikoisin polttaa ja sitte katsoisin niitä tietysti ps3:selta. Mitä tiedosto muotoja kannattaa/ pystyy ps3 pyörittää ja mitä tekstitys muotoa tukee? Eli mitä Tiedostomuotoja mun kannattaa ladata että ne sit pelittää ps3:sellakin? Ja pitääkö mun "polttaa" tekstit kiinni leffaan vai miten teen?
Kiitoksia etukääteen jos joku vaan vittii auttaa.
|
Mainos
|
|
|
jmmv
Suspended due to non-functional email address
|
16. tammikuuta 2011 @ 23:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti marlee82: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jontsu1: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jmmv: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti marlee82: Lagmaster taas jakelee moraalisia "viisauksia" ;-)
Koska se nyt sattuu olemaan paras. Siksi se on hommattu.
Osta ne pelit sitten sieltä kaupasta eikä mitään jailbreak ym...Waretukseen kehitettäviä systeemejä.Pleikka3 paras konsoli ja jos sille ei ole varaa ostaa aitoja pelejä pitää unohtaa koko juttu:)That´s it.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. tammikuuta 2011 @ 23:40
|