User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 12:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3, vista ja mediaserver
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS3, Vista ja Mediaserver
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Katajama
Junior Member
_
20. tammikuuta 2010 @ 18:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt tarvittaisiin neroilta neuvoja!

Elikkäs käytössä on läppäri jossa Vista, yhteydessä Wlan:lla modeemiin (A-Link RR24AP), PS3 on myös Wlan:n kautta yhteydessä samaiseen modeemiin, tosin välissä on Netwjork Wlan-tukiasema. Netin selailu toimii molemmissa normaalisti joten jonkin moinen yhteys on ainakin modeemiin asti..
Nyt täytyis sitten saada Mediaserverkin toimimaan. Läppäri ei kuitenkaan löytä PS3:sta... taidot loppuvat kesken.
Oliskos antaa mitään rautalanka ohjetta?
Kellukka
Member
_
22. tammikuuta 2010 @ 09:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Katajama:
Nyt tarvittaisiin neroilta neuvoja!

Elikkäs käytössä on läppäri jossa Vista, yhteydessä Wlan:lla modeemiin (A-Link RR24AP), PS3 on myös Wlan:n kautta yhteydessä samaiseen modeemiin, tosin välissä on Netwjork Wlan-tukiasema. Netin selailu toimii molemmissa normaalisti joten jonkin moinen yhteys on ainakin modeemiin asti..
Nyt täytyis sitten saada Mediaserverkin toimimaan. Läppäri ei kuitenkaan löytä PS3:sta... taidot loppuvat kesken.
Oliskos antaa mitään rautalanka ohjetta?
On..Käytä muistitikkua elokuvien katseluun ja unohda mediaserver. Toimii aina.
Junior Member
_
2. helmikuuta 2010 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla sama ongelma. Kyllä pitäisi kellukan tietää ettei nykyajan ihmiset P#rs#ttään ulko-oven kauemmas nosta. Onhan mulla muistikittuja mutta hävitin.

Kellukka
Member
_
2. helmikuuta 2010 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mitsku2:
minulla sama ongelma. Kyllä pitäisi kellukan tietää ettei nykyajan ihmiset P#rs#ttään ulko-oven kauemmas nosta. Onhan mulla muistikittuja mutta hävitin.
Sammuttele palomuurit ja kokeile löytyykö konsoli. Siten saat ainakinpalomuurin suljettua pois vikalistalta.
Member

4 tuotearviota
_
3. helmikuuta 2010 @ 00:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itselläni toimi vistalla aina silloin jos asensi kyseisen ohjelman uudestaan kun ps3:nen on päällä.. Tosin uusimman beta version ladattuani on toiminut loistavasti ilman ongelmia :)

linkki uusimpaan versioon: http://www.download.fi/general/download_...s3_media_server

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. helmikuuta 2010 @ 00:04

Katajama
Junior Member
_
3. helmikuuta 2010 @ 08:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kellukka:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mitsku2:
Sammuttele palomuurit ja kokeile löytyykö konsoli. Siten saat ainakinpalomuurin suljettua pois vikalistalta.
Homma selvis! Ja ihan perus ongelma oli.. Wlan toistin jakoi IP:n erialueelta kuin A-link:n wlan. Nyt kun otin toistimesta DHCP:n pois päältä niin johan toimii.

Kellukka: Muistitikun käyttö ei oikeen ole ratkaisu verkon ongelmiin..
Kellukka
Member
_
3. helmikuuta 2010 @ 20:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole väittänytkään. Muistitikku on vaihtoehto. Verkko-ongelman olemassaoloa ei tiedetty ennenkuin sen itse löysit (pleikkahan pääsi kuitenkin nettiin). Ongelma olisi voinu olla myös rauta tai softapuolella. Lisäksi näistä samoista ongelmista on lukuisia vanhempia viestejä. Jos aina aloitetaan uusi ketju samanlaisista ongelmista niin vastauksilla on tapana olla ympäripyöreitä vähän keneltä vaan. Mutta hyvä että ratkaisu löytyi. Tavalla tai toisella.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. helmikuuta 2010 @ 20:17

Mainos
_
__

_
Hardis777
Junior Member
_
4. helmikuuta 2010 @ 13:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toisaalta taas en ymmärrä miksi pitää vastata tekniseen ongelmaan asian ohi, ihan vastaamisen ilosta vai.

Samahan toimisi autopalstalla, "Hei Volkkarini ei käynnisty, check engine-valo palaa", Vastaus: " Unohda autot, osta polkupyörä".
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > ps3, vista ja mediaserver

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy