User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 18:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > psnkirjautumis ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PsnKirjautumis ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
creedjani
Suspended due to non-functional email address
_
17. syyskuuta 2010 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei ois tälläinen ongelma, en pysty kirjautumaan psn:nään.
Valittaa "Et voi kirjautua toisen tunnuksilla psn:nään"
Pikku-veljen kaveri ehti kirjautua minun käyttäjä profiilinta networkkiin ensin siinäkö syy??

Se ei ole kirjoitettu väärin, sinä et vain lue sitä oikein
Roperi
Junior Member
_
17. syyskuuta 2010 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti creedjani:
Okei ois tälläinen ongelma, en pysty kirjautumaan psn:nään.
Valittaa "Et voi kirjautua toisen tunnuksilla psn:nään"
Pikku-veljen kaveri ehti kirjautua minun käyttäjä profiilinta networkkiin ensin siinäkö syy??
Siinä on itse syy jo. Jos toinen kirjautuu sinun käyttäjätunnuksillasi networkkiin onhan se päivän selvää ettet itse pääse kirjautumaan.
creedjani
Suspended due to non-functional email address
_
18. syyskuuta 2010 @ 14:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ajattelin kiitos
jonzik
Junior Member
_
11. lokakuuta 2010 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itellä sama ongelma mutta mun veli ei ollu netissä sillon ku yritin. Mutta voiko se vaikuttaa siihen että mulla oli vanha ps3 jonka annoin veljelle ja ostin ite uuen 120g ja tein uuden käyttäjätunnuksen uudella ps3:lla ja jälkeen päin yritin vasta kirjautua mun vanhalla käyttäjätunnuksella ????
Kojo10
Member
_
11. lokakuuta 2010 @ 20:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jonzik:
itellä sama ongelma mutta mun veli ei ollu netissä sillon ku yritin. Mutta voiko se vaikuttaa siihen että mulla oli vanha ps3 jonka annoin veljelle ja ostin ite uuen 120g ja tein uuden käyttäjätunnuksen uudella ps3:lla ja jälkeen päin yritin vasta kirjautua mun vanhalla käyttäjätunnuksella ????
Tunnukset pitää deaktivoida jos meinaat luovuttaa konsolin eteenpäin.
jonzik
Junior Member
_
11. lokakuuta 2010 @ 20:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja voitko kertoa että miten se tapahtuu ? tai jos deactivoin sen niin lähteekö mulla kaikki pois siitä tunnuksesta ?? o.O

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. lokakuuta 2010 @ 20:37

Slayerist
Member
_
28. lokakuuta 2010 @ 01:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei, minullakin on ps network kirjautumis ongelma, mutta se on vähän erilainen. olisin hyvin kiitollinen jos joku viitsisi ja osaisi auttaa ratkaisemaan sen.. Tässä linkki:

http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-204/ps3_network_ongelma-869492/

Ja jos tämä tässä oleva ketju ei ole vielä ratkennut niin sanon sen verran että kaikki lähtee pois deactivoidessa ja deactivointiin löytyy myös hyvät selkeät ohjeet ihan googlettamalla.
Mainos
_
__

_
paalu
Newbie
_
18. marraskuuta 2010 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
asd asd

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > psnkirjautumis ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy