User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 16.9.2024 / 23:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > samsung le32a336j1c ja ps3 kuvaa ei näy!
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung LE32A336J1C ja PS3 kuvaa ei näy!
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
wadeeh
Junior Member

6 tuotearviota
_
16. tammikuuta 2013 @ 12:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä ongelmani on seuraava

PS3 ei siirrä kuvaa HDMI-kaapelin kautta telkkariini (Samsung LE32A336J1C) tulee ilmoitus töllön ?Ei signaalia? Samalla HDMI-kaapelilla pleikkari pelittäny töllössä yli 2 vuotta ja nyt yhtäkkiä viikon tauon jälkeen ei toimi. Olen kokeillut resetoinnut ja monia muita keinoja mitä netistä olen löytänyt mutta mikään ei tunnu auttavan. AV/Scart kaapelilla toimii aivan moitteettomasti. Olen myös kokeillut eri HDMI-kaapelilla ja toiseen töllön eikä toimi. HDMI-kaapeli toimii tietokoneessani moitteettomasti.

Mikähän tässä nyt auttaisi kun ei takuutakaan ole jäljellä enää?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. tammikuuta 2013 @ 12:41

Spaddu86
Member

2 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2013 @ 10:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko PS3:ssa varmasti valittuna kuvan ulostulolle HDMI?

PC: Fractal Design Define R4, i7-4790K@4.5GHz+NH-D14, 2x8GB G.Skill Ripjaws X, Asus Maximus VII Ranger,
EVGA GTX 1080 SC, Corsair HX650, ASUS Xonar DGX, Samsung 830 + 840 EVO SSD, 2x2TB HDD Lisälaitteet: Acer Predator XB271H + Dell UltraSharp U2312HM, Logitech G810 Orion Spectrum, Logitech G502 Proteus Spectrum, SteelSeries Siberia 800, Kingston HyperX Mousepad Fury (XL), Creative Labs GigaWorks T40 Series II
Konsolit: NES, NGC, Wii 4.3e softmod, Sega Mega Drive II, Modattu PS1, PS2, PSP-1000 CFW 5.00 m33-6, PS3 80GB->500GB, PSVita, PS4+VR
Puhelin: iPhone 5S 32GB Tabletti: Apple iPad Air 2 64GB TV: LG 47LB630V Kotiteatteri: Yamaha YHT-394
wadeeh
Junior Member

6 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2013 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä on ja olen käyttänyt semmoista marketti tasoista piuhaa ei ole siis mikää yber hyvä. Onkohan mahdollista että pleikasta ois menny tuo HDMI-portti rikki? Koska olen käyttänyt samaa HDMI-kaapelia tietokoneessa ja näin ollen sitä on joutunut irroittelemaa jonkun verran.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > samsung le32a336j1c ja ps3 kuvaa ei näy!
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy