tarvitseeko PS3 HD telkkarin
|
|
hetu99
Suspended due to non-functional email address
|
14. marraskuuta 2010 @ 19:56 |
Linkki tähän viestiin
|
onko totta että pleikka kolme tarvitsee HD telkun tai jonkun kaapelin, tartteisin tiedon koska aikosin toivoo PS3:n jouluksi ilmotelkaa kiitos
|
xcvv
Member
|
14. marraskuuta 2010 @ 20:12 |
Linkki tähän viestiin
|
PS3:sen mukana tulee scart liittimellä varustettu piuha, jolla voit liittää pleikkarin vaikka "tavalliseen" putkitelkkariin. Ja kaupasta saat ostettua hdmi-piuhan, jolla sitten saat paremmat grafiikat kun kytket sillä plekkarin hd tai hd-ready telkkariin.
|
Member
11 tuotearviota
|
19. marraskuuta 2010 @ 09:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xcvv: PS3:sen mukana tulee scart liittimellä varustettu piuha, jolla voit liittää pleikkarin vaikka "tavalliseen" putkitelkkariin. Ja kaupasta saat ostettua hdmi-piuhan, jolla sitten saat paremmat grafiikat kun kytket sillä plekkarin hd tai hd-ready telkkariin.
parempi kuvanlaatu tulee hdmi piuhalla, jos saan korjata =D
FX-8350
GTX 660 SLI
Win8
|
xcvv
Member
|
19. marraskuuta 2010 @ 12:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti velho434: parempi kuvanlaatu tulee hdmi piuhalla, jos saan korjata =D
Saat korjata :) mulle se on iha sama kummin sanoo
|
Kellukka
Member
|
20. marraskuuta 2010 @ 11:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xcvv: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti velho434: parempi kuvanlaatu tulee hdmi piuhalla, jos saan korjata =D
Saat korjata :) mulle se on iha sama kummin sanoo
Oma mielipiteeni on että ps3 ei pääse oikeuksiinsa scart piuhan kanssa. Sen verran parempaa laatua saa teräväpiirrolla. Jos ei panosta hyvään hd telkkuun niin on kohta sama pelailla ps2 konsolilla.
|
Newbie
|
29. marraskuuta 2010 @ 23:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Tähän tämmöstä, että onko eroa jos laittaa ps3:n hd-ready telkkuun kuin full hd?? Siis kuvanlaadulla?? :_D
|
Kellukka
Member
|
30. marraskuuta 2010 @ 06:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Riippuu ihan pelistä. Meillä taitaa kaikki pelit olla sen 720 eli hd-ready. Mainittavaa eroa en ole huomannut kun vaihtelen hd-ready ja full hd:n välillä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. marraskuuta 2010 @ 06:17
|
Newbie
|
30. marraskuuta 2010 @ 18:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkä Hd-ready telkkarilla pärjää vallan mainiosti?? :)) Ajattelin ps3 jouluksi ja minulla on hd-ready tv.
|
Kellukka
Member
|
1. joulukuuta 2010 @ 06:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MwGamer: Elikkä Hd-ready telkkarilla pärjää vallan mainiosti?? :)) Ajattelin ps3 jouluksi ja minulla on hd-ready tv.
Minä pärjään kun pelit on max 720. En väitä sinun tai muiden pärjäävän. Suurin osa peleistä on joka tapauksessa vain hd-ready tasoa.
|
Mainos
|
|
|
hetu99
Suspended due to non-functional email address
|
3. joulukuuta 2010 @ 15:38 |
Linkki tähän viestiin
|
kiitos kaikille