User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 15:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > user account help help
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
USER ACCOUNT help help
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
nutgoblin
Newbie
_
9. syyskuuta 2009 @ 21:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joop elikkä oon ihan pihalla, koitan kuitenkin selittää tilanteen mahd. selvästi.

Vaihdoin vanhan pleikkarin slimiin. Poistin vanhasta ps3 mun useraccountin, ettei kukaan pysty kirjautumaan sillä ps3 storeen ja ostelee kaikkea yms yms.
Nyt kun koitin kirjautua uudella ps3 slimillä PSN niin ei muka pääse.
(email ja passu ei mätsää. Olen varma että kumpikin oikein)
Wtf!? Onko user account siis missään tekemisissä PSN accountin kanssa? Vaiko poistinko itseltäni myös samalla psn accountin + ladatut pelit yms. Jeesiä pls!
Junior Member
_
11. syyskuuta 2009 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis sillä "user accountilla (user accountilla tarkoitat varmaan niitä, jotka sijaitsevat aivan vasemmassa reunassa?)" ei ole mitään tekemistä PSN accountin kanssa.

Tee uusi Master käyttäjä, jonka jälkeen rekisteröit itsesi playstation networkiin, mutta käytät sitä vanhaa PSN accounttia. Jos teit näin niin pitäisi toimia.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > user account help help

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy