User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 05:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > uusi modeemi ps3:sta varten
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi modeemi PS3:sta varten
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
buhemi
Newbie
_
23. marraskuuta 2012 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei vain. Ensimmäinen AfterDawn apupyyntö/kirjoitus koskaan luulisin.

Olen suunnitellut uuden modeemin/reitittimen ostoa, tällä hetkellä minulle Soneralta saatu Thompson modeemi, joka on valtava laitos, jolla PS3:n moninpelaaminen tökkii välillä tosi paljon. Boxin pelaaminen taas onnistuu nätisti.

Suositelkaa jotain hyvää modeemia+reititin laitetta tai sitten ihan reititintä PS3:n silmällä pitäen, koska haluan eroon ongelmista sen suhteen.

Mulla on myös kaapissa jokin Telewellin modeemi ja erillinen reititin, onko parempi ratkaisu heittää ne kehiin uudestaan, vaiko pysyä Soneran roskassa.

Hintalaatu kohdallaan ehdotuksissa :D. mieluiten hintahaarukalla 50-80e.

www.myspace.com/doyousurvive
TommiR
Member

2 tuotearviota
_
24. marraskuuta 2012 @ 12:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Buffalon Airstation G300NH on ainakin mulla toiminut moitteitta. Taitaa jopa osua hintahaarukkaankin :)

buhemi
Newbie
_
24. marraskuuta 2012 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei. tsekkataas. Onko aina parempi, että heittää DSL modeemista reitittimeen, eikä käytä yhtä boxia joissa molemmat?

www.myspace.com/doyousurvive
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > uusi modeemi ps3:sta varten

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy