User Käyttäjä Salasana  

lauantai 18.1.2025 / 00:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > uusi ps3 "slim"
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uusi PS3 "Slim"
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123
Junior Member
_
30. elokuuta 2009 @ 18:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei nyt mä päätinkin ostaa 80gb läskin. Ja aion vaihtaa isompaan kovoon, mutten tiedä mistä voi ostaa ps3 kovon. löysin tämän kovon 320gb mutten ole varma meneekö se ps3 vai pelkkä tietokoneisiin??? http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=27297

Edit: Btw en halua mitään ulkoista kovalevyä. Vaan ois ps3 sisäl eikä ulkona roiku... ;D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. elokuuta 2009 @ 18:31

Member

9 tuotearviota
_
30. elokuuta 2009 @ 19:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Valii:
Hei nyt mä päätinkin ostaa 80gb läskin. Ja aion vaihtaa isompaan kovoon, mutten tiedä mistä voi ostaa ps3 kovon. löysin tämän kovon 320gb mutten ole varma meneekö se ps3 vai pelkkä tietokoneisiin??? http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=27297

Edit: Btw en halua mitään ulkoista kovalevyä. Vaan ois ps3 sisäl eikä ulkona roiku... ;D
Siitä vaan, menee ps3 sisään eikä pitäisi olla ongelmaa.

Jarppi_95
Suspended due to non-functional email address
_
30. elokuuta 2009 @ 23:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyi jumalauta , kun on ruma! Näyttää just joltain nitinati muovilta. Tosta tulee mieleen joku kiinalainen lelu! Ei toi näytä ees arvokkaalta. Onneks on FÄT <3. Jos, toi olis pianoblack, niin olis kyllä paljon parempi.

Kiitos ja anteeksi!
Junior Member
_
31. elokuuta 2009 @ 01:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jarppi_95:
Hyi jumalauta , kun on ruma! Näyttää just joltain nitinati muovilta. Tosta tulee mieleen joku kiinalainen lelu! Ei toi näytä ees arvokkaalta. Onneks on FÄT <3. Jos, toi olis pianoblack, niin olis kyllä paljon parempi.

Kiitos ja anteeksi!

hahah :D fät on kyl hyvä. sony ei aio enää tehdä jatkossa pleikkareita jossa pystyy pelata ps1 ja ps2 pelejä. Joten ps1 ja ps2 ei enää tehdä ku vaan ps3 ylöspäin. Pakko sanoa et fät on kyllä parempi ku slim :D Joten 1 -2 päivän pääst hankin ps3 perus paketin joka maksaa 299 euroa hihi ^^

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. elokuuta 2009 @ 01:32

AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
31. elokuuta 2009 @ 14:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Joten 1 -2 päivän pääst hankin ps3 perus paketin joka maksaa 299 euroa hihi ^
^

Koneboxista ainakin näyttää jo saavan 299? hintaan. Taisi olla onoff liikkeessäkin jo hinta tippunut...

https://www.konebox.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=100901

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. elokuuta 2009 @ 14:59

Junior Member
_
1. syyskuuta 2009 @ 00:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niimpä, muissakin kaupoissa myydään 299 hintaan esim täs http://www.vpd.fi/tuote/9830/318/50/PS3/...20%2880%20gb%29 jne...
Member

4 tuotearviota
_
1. syyskuuta 2009 @ 20:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmaan jollei halua maksaa slimistä 360? niin kannattaa tilata pixmaniasta josta sitä saa oikeaan suositushintaan eli 299.
Junior Member
_
4. syyskuuta 2009 @ 22:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vielä yksi apu tarvitsisin pelin valintaan :D olen ostanut jo Call Of Duty World At War! niin tässä on sit lista, et mikä näistä on hyviä pelejä ku aion ostaa ps3 paketin pelin kanssa.
1- PS3 + GTA IV
2- PS3 + Fallout 3
3- PS3 + Singstar/ABBA joo ei kiinnosta ku olen kuuro...
4- PS3 + Resident Evil 5
5- PS3 + Little Big Planet LOL?!!
6- PS3 + Killzone 2
7- PS3 + Gran Turismo 5 Prologue
8- PS3 + Uncharted: Drake's Fortune
9- PS3 + Motor Storm Rift
10- PS3 + NHL09
11- PS3 + Far Cry 2
12- PS3 + Brothers In Arms: Hells Highway
13- PS3 + Mercenaries 2: World In Flames
14- PS3 + Metal Gear Solid 4
15- PS3 + Ratchet & Clank: Quest For Booty
16- PS3 + Ratchet & Clank Future: Tools Of Destruction
17- PS3 + Race Driver Grid
18- PS3 + Assassin's Creed
Spaddu86
Member

2 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2009 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vielä yksi apu tarvitsisin pelin valintaan :D olen ostanut jo Call Of Duty World At War! niin tässä on sit lista, et mikä näistä on hyviä pelejä ku aion ostaa ps3 paketin pelin kanssa.
1- PS3 + GTA IV
2- PS3 + Fallout 3
4- PS3 + Resident Evil 5
6- PS3 + Killzone 2
10- PS3 + NHL09
11- PS3 + Far Cry 2

Ensin pitäisi tietää että minkälaisista peleistä sitten tykkäät kun tuossa on laidasta laitaan pelejä.

Mutta unchartedia en suosittele, koska 3.0 päivityksen jälkeen monella on tämä peli lopettanut toimintansa. Joten jos tämän pelin haluaa niin ennemmin ostaa sitten kun korjaus päivitys on tullut kun tämän pelin saa jo aika halvalla.

Sitten viellä jos paketit samanhintaisia niin hyvä katsoa uusin(hintavin) peli niistä minkä valitset. Koska tuossa on pelejä jotka saa suht. halvallakin ostettua nykypäivinä.

Ja lisäys viellä tuohon "5- PS3 + Little Big Planet LOL?!! "
Itse ostin PS3 paketin joka sisälsi tämän pelin ja vähän epäilytti kyseinen peli kanssa mutta oli ainut paketti tarjous joka edes vähän kiinnosti sillä hetkellä. Mutta melkeinpä heti kun aloitti pelin niin huomasi kuinka hauska ja hieno peli LBP on. Samaten kaveritikin epäilly tätä peliä mutta hetken ku pelannu ni ohjainta saa irti käsistä niin mitenkään.

PC: Fractal Design Define R4, i7-4790K@4.5GHz+NH-D14, 2x8GB G.Skill Ripjaws X, Asus Maximus VII Ranger,
EVGA GTX 1080 SC, Corsair HX650, ASUS Xonar DGX, Samsung 830 + 840 EVO SSD, 2x2TB HDD Lisälaitteet: Acer Predator XB271H + Dell UltraSharp U2312HM, Logitech G810 Orion Spectrum, Logitech G502 Proteus Spectrum, SteelSeries Siberia 800, Kingston HyperX Mousepad Fury (XL), Creative Labs GigaWorks T40 Series II
Konsolit: NES, NGC, Wii 4.3e softmod, Sega Mega Drive II, Modattu PS1, PS2, PSP-1000 CFW 5.00 m33-6, PS3 80GB->500GB, PSVita, PS4+VR
Puhelin: iPhone 5S 32GB Tabletti: Apple iPad Air 2 64GB TV: LG 47LB630V Kotiteatteri: Yamaha YHT-394
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2009 @ 13:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1- PS3 + GTA IV
2- PS3 + Fallout 3
4- PS3 + Resident Evil 5
6- PS3 + Killzone 2
10- PS3 + NHL09
11- PS3 + Far Cry 2

Itse ostin PS3 fätin ja mukana oli killzone 2. Ihan näyttävän näköistä räiskintään, hyvä peli muutenkin.

Ja ehkä PS3:n parasta antia on peleissä olevat 5.1 äänet. Voi vitt* sitä pelifiilistä, kun vetää volat kotiteatterista kaakkoon ja subbari jytisee ;DD

Junior Member
_
5. syyskuuta 2009 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Spaddu86:
Ensin pitäisi tietää että minkälaisista peleistä sitten tykkäät kun tuossa on laidasta laitaan pelejä.

Ai niin, oikeastaan mulle on ihan sama. Olen itse kiinnostunut gta4 fallout3 killzone2 farcry2, mutta haluaisin sellaista peliä missä voi pelata kavereiden kanssa netissä, olisi koko ajan hauskaa pelata, ja pelaaminen ei loppuisi heti, esim pelaan kaikki tehtävät pelissä läpi viikossa, sitten mitä teen sillä, pelaan samaa uudestaan?? heh... pelasin viimeviikolla kaverin luona cod5, se oli aika hauska peli, pelattiin koko yön mä ja pari frendin kaa nazi zombie, ja päästiin 12 tai 13 lvl asti :D frendin kaa riehuttiin koko ajan aseesta ja "revive" :D:D däääm, ja niimpä seuraavana päivä ostin cod5 discshopista 51,95 eurol. jos oisin odottanu kärsivällisesti, oisin ostanu halvemmalla kuten nyt... -.-
Lainaus:
Mutta unchartedia en suosittele, koska 3.0 päivityksen jälkeen monella on tämä peli lopettanut toimintansa. Joten jos tämän pelin haluaa niin ennemmin ostaa sitten kun korjaus päivitys on tullut kun tämän pelin saa jo aika halvalla.
tosta pelistä en ole oikein kiinnostunut.
Lainaus:
Sitten viellä jos paketit samanhintaisia niin hyvä katsoa uusin(hintavin) peli niistä minkä valitset. Koska tuossa on pelejä jotka saa suht. halvallakin ostettua nykypäivinä.
tässä sivustossa www.vpd.fi sieltä aion ostaa ps3 paketin, joten kaikki pelipaketit maksaa joku 320-330euroa... ei hitto, huomasin juurin et vpd.fi sivustos ei enää myydä perus ps3 pelipaketti... ähhh... taidan ostaa sit pelkkä ps3 :p

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. syyskuuta 2009 @ 13:24

Junior Member
_
5. syyskuuta 2009 @ 13:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kerbo:
Itse ostin PS3 fätin ja mukana oli killzone 2. Ihan näyttävän näköistä räiskintään, hyvä peli muutenkin.

Ja ehkä PS3:n parasta antia on peleissä olevat 5.1 äänet. Voi vitt* sitä pelifiilistä, kun vetää volat kotiteatterista kaakkoon ja subbari jytisee ;DD
hehe :D onko killzone 2 muuten vaikea pelaa? :o ku mun frendi pelaa sitä peliä. ja hän välillä "valittaa" mulle et jossain tehtäväs hän ei saa pelattua läpi. pelasi kuukauden sama tehtävä. eikä pääse läpi... viipyyy lol :D
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
5. syyskuuta 2009 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kerbo:

hehe :D onko killzone 2 muuten vaikea pelaa? :o ku mun frendi pelaa sitä peliä. ja hän välillä "valittaa" mulle et jossain tehtäväs hän ei saa pelattua läpi. pelasi kuukauden sama tehtävä. eikä pääse läpi... viipyyy lol :D
No en mä sitä vielä paljoo oo kerenny pelaa, joten vaikeudesta en osaa kauheasti sanoa. Toisiks vaikeimmalla pelaan ja ihan ok vaikeustaso ollu tähän asti...

Junior Member
_
9. syyskuuta 2009 @ 00:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AWWWW NYT OSTIN PS3 LÄSKIN<333 OLI P****ESTÄ KU JOUDUIN VENAA PE-MA JOTTA LÄSKI TULIS TAKAISIN VARASTOON JA OSTIN SEN HETI. SAMALLA OSTIN PURE PELIN :) JA OLIN PELANNUT JOKU 24H COD5 JA PURE :D ENKÄ OLLU KOULUSSA HAHA :DDD AWW LOVE YOU PS3<3

EDIT: HMM PIAN VOIS VAIHTAA ISOMPAA KOVOON, NIIN ONKO SIITÄ SIT VAIVAA? ET ESIM KAIKKIEN PELIEN SAVET PITÄÄ SIIRTÄÄ PIENEMMÄSTÄ KOVOSTA SUUREMPAAN KOVOON, ELI KAIKKI TIEDOSTOT JOITA SAIN/SAAN OSTOPÄIVÄSTÄ KOVON VAIHTOPÄIVÄÄN ASTI.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. syyskuuta 2009 @ 00:45

ronsku92
Newbie

9 tuotearviota
_
12. syyskuuta 2009 @ 22:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alkuviikosta tuli tuollainen slimi markatalosta haettua, 359e. Gigantista sekä kodinykkösestä olivat samantien myyty loppuun. Olihan suolainen hinta, vaan tähän asti ainakin ei voi muuta kuin näyttää peukkua.

GTA IV:tä, sekä NFS Undercoveria on tullut kiitettävästi jo hakattua, ja loistavasti on pelittänyt. Ei pätkimisiä/ongelmia. Hienoa sony~

navi
Newbie
_
14. syyskuuta 2009 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Slim tuli ostettua amazonista ja viime pe sai postista hakea mutta käviki sitte niin ihanasti että tuli toi YLOD tunnin pelaamisen jälkeen.
Tänään lähetin paketin sitte takasi ja maksoin siitä mukavat 50e :S
Miten nopeesti noita postikuluja mahtaa saada takas, onko mitään tietoo?
Junior Member
_
18. syyskuuta 2009 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti navi:
Slim tuli ostettua amazonista ja viime pe sai postista hakea mutta käviki sitte niin ihanasti että tuli toi YLOD tunnin pelaamisen jälkeen.

Olisit voinut yrittää korjata sen, googlaamalla "How to fix YLOD ps3?" Mutta tässä on sitten linkki http://digital-input.blogspot.com/2009/0...ystation-3.html

Spaddu86
Member

2 tuotearviota
_
18. syyskuuta 2009 @ 18:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Olisit voinut yrittää korjata sen, googlaamalla "How to fix YLOD ps3?" Mutta tässä on sitten linkki http://digital-input.blogspot.com/2009/0...-3.html

Mitään järkeä jos takuuta jäljellä

PC: Fractal Design Define R4, i7-4790K@4.5GHz+NH-D14, 2x8GB G.Skill Ripjaws X, Asus Maximus VII Ranger,
EVGA GTX 1080 SC, Corsair HX650, ASUS Xonar DGX, Samsung 830 + 840 EVO SSD, 2x2TB HDD Lisälaitteet: Acer Predator XB271H + Dell UltraSharp U2312HM, Logitech G810 Orion Spectrum, Logitech G502 Proteus Spectrum, SteelSeries Siberia 800, Kingston HyperX Mousepad Fury (XL), Creative Labs GigaWorks T40 Series II
Konsolit: NES, NGC, Wii 4.3e softmod, Sega Mega Drive II, Modattu PS1, PS2, PSP-1000 CFW 5.00 m33-6, PS3 80GB->500GB, PSVita, PS4+VR
Puhelin: iPhone 5S 32GB Tabletti: Apple iPad Air 2 64GB TV: LG 47LB630V Kotiteatteri: Yamaha YHT-394
Junior Member
_
19. syyskuuta 2009 @ 21:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Spaddu86:

Olisit voinut yrittää korjata sen, googlaamalla "How to fix YLOD ps3?" Mutta tässä on sitten linkki http://digital-input.blogspot.com/2009/0...-3.html

Mitään järkeä jos takuuta jäljellä

Niin ja viel jos on takuu niin sinne kaupan luokse korjaa takuulla :D

Mainos
_
__

_
Urozka
Suspended due to non-functional email address
_
21. syyskuuta 2009 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro!

Mites on jos tilaan esim. Simplygames.co.uk:sta Slimin, ni pitääkö siihen hankkia erikseen joku virtapiuha/adapteri, kun eikös Englannissa ole jotenkin erilainen tuo virtapiuha/siihen liittyvä juttu?

Sivu:<123
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps3 > uusi ps3 "slim"

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy