User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 10:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > 3g vahvistin kotiin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
3g vahvistin kotiin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mazokki
Junior Member
_
26. syyskuuta 2011 @ 20:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo elikkä sellaista kyselisin että onko kellään ehdotuksia että millaisen 3g vahvistimen voisi laittaa kotiin kun minulla on käytössä ainoastaan puhelimen netti (saunalahden rajoittamaton) ja 3g kyllä toimii mutta signaali ei ole mitään huippu luokkaa. Noin 100kb/s pystyy lataileen. Olen kyllä löytänyt muutaman mutta 200-400? on vähän liikaa. Joku 100? on maksimi mitä suostun maksamaan.
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
27. syyskuuta 2011 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Mazokki:
Joo elikkä sellaista kyselisin että onko kellään ehdotuksia että millaisen 3g vahvistimen voisi laittaa kotiin kun minulla on käytössä ainoastaan puhelimen netti (saunalahden rajoittamaton) ja 3g kyllä toimii mutta signaali ei ole mitään huippu luokkaa. Noin 100kb/s pystyy lataileen. Olen kyllä löytänyt muutaman mutta 200-400? on vähän liikaa. Joku 100? on maksimi mitä suostun maksamaan.
Pelkällä vahvistimella erittäin harvoin päästään yleensä missään hyviin lopputuloksiin, ota huomioon että 3G-liikenne on kaksisuuntaista, eli se lähetyspuoli vahvistuu myös, joten liikutaan laillisuuden rajamailla...
3G, kuten muutkin Geet (eli radioliikenne) on aika tarkkaan säänneltyä etteivät eri taajuuksilla toimivat laitteet häiritse toisiaan.
Parempi vaihtoehto olisi käyttää mokkulaa suunta-antennilla (esim. tuolla) liitettynä 3G-reitittimeen, esim. tuohon, ja siitä jakaa sitä yhteyttä tarvittaville laitteille.

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > 3g vahvistin kotiin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy