User Käyttäjä Salasana  

torstai 27.2.2025 / 06:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > adsl wlan - wlan reititin - digiboxi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ADSL WLAN - WLAN reititin - Digiboxi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
wrec_e
Newbie
_
6. tammikuuta 2010 @ 21:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Iltaa,
Olen tässä säätämässä verkkoa kotiin koska hankin tuon elisa viihde paketin.

Yritän parhaillaan kytkeä verkon seuraavalla tavalla:

Elisa kotiboksiin (missä WLAN sisäänrakennettuna) olisi tarkoitus saada kytkettyä NETWJORK WLAN tukiasema/reititin. [url=http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=14403][/url]
Sen jälkeen haluaisin kytkeä NETWJORK:in LANilla digiboksiin.
Ongelmana onkin etten saa tuota WLAN -> WLAN linkkiä toimimaan, ja täytyy myöntää että olen ehkä hiukan syvillä vesillä tällä hetkellä, sillä en ole aikaisemmin moista yrittänyt.

Kiitos etukäteen avusta!

edit:
Anteeksi tuplapostaus

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. tammikuuta 2010 @ 21:25

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
7. tammikuuta 2010 @ 11:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Elisa kotiboksiin (missä WLAN sisäänrakennettuna) olisi tarkoitus saada kytkettyä NETWJORK WLAN tukiasema/reititin.
Miksi kaksi WLAN:ia?
Jos siinä elisan värkissä jo on se wlan?

No, Njetworkin WAN kytketään langalla siihen himaboxiin.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=14403
--CLIP--
yksi 10/100 WAN-portti esim. kaapelimodeemille
--CLIPEND--
Lainaus:
etten saa tuota WLAN -> WLAN linkkiä toimimaan

Onko siihen joku syy, miksi tuon haluat?

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. tammikuuta 2010 @ 11:16

wrec_e
Newbie
_
7. tammikuuta 2010 @ 22:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti vps358:
Lainaus:
Elisa kotiboksiin (missä WLAN sisäänrakennettuna) olisi tarkoitus saada kytkettyä NETWJORK WLAN tukiasema/reititin.
Miksi kaksi WLAN:ia?
Jos siinä elisan värkissä jo on se wlan?

No, Njetworkin WAN kytketään langalla siihen himaboxiin.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=14403
--CLIP--
yksi 10/100 WAN-portti esim. kaapelimodeemille
--CLIPEND--
Lainaus:
etten saa tuota WLAN -> WLAN linkkiä toimimaan

Onko siihen joku syy, miksi tuon haluat?

T: Vesku
Jep, haluaisin päästä kaapelista joka juuri nyt lojuilee tuossa olohuoneen lattialla. Haluaisin myös päästä vaivasta vetää verkkokaapeli digiboksiin joka kerta kuin haluan käyttää elisa viihteen palveluita. Tietysti voisin vetää kaapelin motukasta suoraan digiboksiin mutta olisi paljon esteettisempää jos sitä kaapelia ei olisi lattialla.

Toinen vaihtoehto on tietysti ottaa listat irti, vetää kaapeli listojen alta huoneen ympäri, mutta kun on olemassa laitteet joitten periaatteessa pitäisi mahdollistaa ehdottamaani ratkaisua ajattelin kokeilla.

Kiitos vastauksesta kuitenkin
Mainos
_
__

_
AlexisW
Member
_
24. tammikuuta 2010 @ 20:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitähän mä oikein olen tilannut ton Elisa viihteen kanssa? Mikä tuo langaton tai mikä lie on olevinaan? Johtoja tuli pirun paljon. Oma Elisa jopa sanoo mulla ei ole laajakaistaa. Kaapelikanavia ei näy ollenkaan. Luvataan kyllä näkysälle joskus helmikuun lopulla. Onko WLAn yhtä kuin langaton? Oon nähnyt Elisa shopissa Elisa viihteen vehkeitten jonkun modeemin jossa jonkinlainen "antenni". Tässä sitä ei ole. Onko mua petetty??
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > adsl wlan - wlan reititin - digiboxi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy