Iltaa,
Olen tässä säätämässä verkkoa kotiin koska hankin tuon elisa viihde paketin.
Yritän parhaillaan kytkeä verkon seuraavalla tavalla:
Elisa kotiboksiin (missä WLAN sisäänrakennettuna) olisi tarkoitus saada kytkettyä NETWJORK WLAN tukiasema/reititin. [url=http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=14403][/url]
Sen jälkeen haluaisin kytkeä NETWJORK:in LANilla digiboksiin.
Ongelmana onkin etten saa tuota WLAN -> WLAN linkkiä toimimaan, ja täytyy myöntää että olen ehkä hiukan syvillä vesillä tällä hetkellä, sillä en ole aikaisemmin moista yrittänyt.
Lainaus:etten saa tuota WLAN -> WLAN linkkiä toimimaan
Onko siihen joku syy, miksi tuon haluat?
T: Vesku
Jep, haluaisin päästä kaapelista joka juuri nyt lojuilee tuossa olohuoneen lattialla. Haluaisin myös päästä vaivasta vetää verkkokaapeli digiboksiin joka kerta kuin haluan käyttää elisa viihteen palveluita. Tietysti voisin vetää kaapelin motukasta suoraan digiboksiin mutta olisi paljon esteettisempää jos sitä kaapelia ei olisi lattialla.
Toinen vaihtoehto on tietysti ottaa listat irti, vetää kaapeli listojen alta huoneen ympäri, mutta kun on olemassa laitteet joitten periaatteessa pitäisi mahdollistaa ehdottamaani ratkaisua ajattelin kokeilla.
Mitähän mä oikein olen tilannut ton Elisa viihteen kanssa? Mikä tuo langaton tai mikä lie on olevinaan? Johtoja tuli pirun paljon. Oma Elisa jopa sanoo mulla ei ole laajakaistaa. Kaapelikanavia ei näy ollenkaan. Luvataan kyllä näkysälle joskus helmikuun lopulla. Onko WLAn yhtä kuin langaton? Oon nähnyt Elisa shopissa Elisa viihteen vehkeitten jonkun modeemin jossa jonkinlainen "antenni". Tässä sitä ei ole. Onko mua petetty??