User Käyttäjä Salasana  

torstai 27.2.2025 / 09:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > belkin reititin ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Belkin reititin ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
revird
Newbie
_
29. joulukuuta 2009 @ 22:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Semmonen ongelma tässä käsillä ollu jo kauemman aikaa, että Belkin f5d8233 reititimeni pätkii yhteyttä. Pätkiminen näkyy, irkissä uloskirjautumisella, jonka jälkeen irc yhdistää 5-10s kuluttua takaisin serverille. Minulla on myös PS3 yhdistettynä routeriin ja kun yritän pelata sillä netissä katkoo yhteys rasittavan usein pelistä riippumatta, olen kokeillut yhdistää pleikkarini reitittimeen langattomasti ja langallisesti, sama ongelma jatkuu.

Olen kokeillut nettiyhteyttä pelkällä modeemilla jolloin yhteys pelittää loistavasti, eli syypää netin katkeiluun on tuo belkinin reititin. Mielessäni pyörii että kyseessä on joku automaattinen aikakatkaisu, mutta en saa sitä mitenkään pois vaikka olen säädellyt useita säätöjä asetuksista. Routerissa on viimeinen firmware päivitys. (Modeemi on siemenssin speedstream 5100)

Toivon että joku osaisi auttaa!
revird
Newbie
_
30. joulukuuta 2009 @ 14:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Otin testiksi routerin palomuurin pois käytöstä, nyt yhteys pysyy mielestäni kauemmin päällä, mutta katkoo silti.
revird
Newbie
_
31. joulukuuta 2009 @ 01:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sattuuko kellään olemaan samaa routeria?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > belkin reititin ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy