User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 20:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > buffalo airstation whr-g125
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Buffalo AirStation WHR-G125
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Zanzibar
Junior Member
_
23. helmikuuta 2012 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nämä Buffalot ovat aina tuottaneet minulle päänvaivaa, niin myös Buffalo AirStation WHR-G125.
Olen joskus päässyt setuppiin koskapa olin nimennyt langattoman verkon, meni onneton resetoimaan sen enkä enää pääse mihinkään. Olen koittanut googlettaa ja vaikka mitä. Sellainen "Diag" valo palaa punaisena, se ei taida olla hyvä uutinen?
Muistelen että silloin kun ostin reitittimen niin setuppiin pääsy oli jonkin verran vaikeata, joku sitten neuvoi laittamaan kiineteän IP ja sitä kautta pääsin boksiin.
Netissä on ollut eri versioita siitä kiinteästä IP:eestä ja olen koittanut niitä kaikkia yhtä laihoin tuloksin.

Olisko paikalla joku joka osaisi selittää rautalankaa avuksi käyttänen miten minun pitää menetellä?

AMD Athlon 64 3400+
http://www.asrock.com/product/K8NF4G-SATA2.htm
PCI-E GeForce 7300GT 256Mb
Genetti
Member
_
24. helmikuuta 2012 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
IP-osoite: 192.168.11.2
Aliverkon peite: 255.255.255.0
Oletusyhdyskäytävä: 192.168.11.1

http://192.168.11.1
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > buffalo airstation whr-g125

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy