User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 09:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > cisco epc3825 porttien avaaminen
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Cisco EPC3825 Porttien avaaminen
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
waltteri151
Newbie
_
12. huhtikuuta 2014 @ 13:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tässä nyt pari vuotta leikkinyt näiden asetusten kanssa sillontällön ja en ole saanut vieläkään toimimaan.

Nettinä on 40mb Ainan kiinteä laajakaista, en osaa sanoo tarkemmin, ja olen koittanut saada minecraft serveriä toimimaan, porttiohjauksessa portit 25565 ja ipv4 osoite ip-kohdassa, tiedän että ne on oikein. Olen koittanut sammuttaa windowsin palomuuria, sallia portteja palomuurista, koittanut eri porttitestejä, pyytänyt kavereita kokeilemaan jne. mutta ei vaan toimi. Ja oon laittanut kiinteen ip-osoitteen sovittimen asetuksiin. Pöytäkoneessa on D-linkin DWA-140 tikku jolla saa wifin toimimaan.

Pari kuvaa:






Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. huhtikuuta 2014 @ 14:52

Staff Member

32 tuotearviota
_
12. huhtikuuta 2014 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa kokeilla tuon DMZ-valikon kautta laittaa tuo IP-osoite, ja testata sen jälkeen että toimiiko se Minecraftin serveri. Jos ei toimi niin sitten ongelma ei ole Ciscossa, vaan jossain muualla.
arffman
Senior Member
_
12. huhtikuuta 2014 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tai voip olla kuin omalla kohdalla, Plex serverin kanssa.Soittaa liittymän tekniseen tukeen ja sanoa, että avaavat portit.Avaavat sitten kaikki.Testaa sitten vaikka tuolla ohjelmalla
http://pfportchecker.software.informer.com/ että on molempiin suuntiin.

Intel i2500k@4,0Ghz | EVGA GTX680 OC 2g | GSkill 2 x 4gb 1333 DDR3 | Gbyte GA-Z77 , Fractal Define R3 | Corsair HX75OW |Noctua NH-D14

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. huhtikuuta 2014 @ 14:17

Mainos
_
__
 
_
waltteri151
Newbie
_
12. huhtikuuta 2014 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon tota DMZ juttua joskus koittanut, ei toiminut :( ja laitoin muuten vahingossa et on saunalahden kiinteä, vaikka onkin Ainan :D vähän sekoilin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. huhtikuuta 2014 @ 14:52

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > cisco epc3825 porttien avaaminen
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy