Formatoin XP:n, netti ei toimi
|
|
lamelime
Newbie
|
23. syyskuuta 2011 @ 11:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Heips.
Olen nyt viimeisen vuorokauden taistellut vanhan koneen kanssa, jonka formatoin uudelleen.
Kyseessä on XP, emona toimii A8N SLI Deluxe jossa on kaiken ymmärrykseni mukaan integroituna verkkokortti(?). Olen yrittänyt etsiä ajureita koneeseen ja jotain löytänytkin, mutta en vain saa nettiä toimimaan koneessa.
Laitehallinnasta kun tilannetta yritin seurata niin verkkokorttien kohdalla on vain tuo 1394-verkkosovitin.
Osaako kukaan auttaa minua tyhmää, joka ei edes tajua enää mistään mitään kun en ole unta saanut kun ongelma ei ratkea. :(
|
AfterDawn Addict
17 tuotearviota
|
23. syyskuuta 2011 @ 12:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Olethan asentanut emolevyn ajurit??
iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
|
Moderator
5 tuotearviota
|
23. syyskuuta 2011 @ 12:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
|
lamelime
Newbie
|
23. syyskuuta 2011 @ 14:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos linkistä IlmoPJ, sainpahan täyden varmuuden siitä että etsin edes oikeasta paikasta ajureita.
Latasin tuolta samaiselta asus sivulta jo aiemmin lan ajurin... Mitään ei kuitenkaan tapahtunut kun asensin sen. Mitä teen väärin? :/
|
Moderator
5 tuotearviota
|
23. syyskuuta 2011 @ 15:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Valitsitko oikean käyttöjärjestelmän sieltä?
Minkä niistä Lan-ajureista latasit?
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
|
lamelime
Newbie
|
23. syyskuuta 2011 @ 17:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Valitsin WinXP:n ja latasin LAN ajurin tuon ylimmän niistä (Marvell Yukon Gigabit Ethernet 64bit Driver for Windows XP/2003) Xp on 64 bittinen.
Vastaus ongelmaani on varmaan ihan helppo ja yksinkertainen, mutta olen taistellut jo aikani ja olen solmussa asian kanssa :'(
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
23. syyskuuta 2011 @ 18:15 |
Linkki tähän viestiin
|
koitas ladata ja asentaa ne tokat eli "Version V2.11.1.3" . mitäs laitehallinnassa näyttää ? onko siellä jonkun laitteen edessä keltasta kysymys merkkiä? kannattaa ladata ja asentaa tuolta noi kaikki ajurit,myös noi others->Version V6.34 .
EDIT:tarkoitan tietenkin että yhdet ajurit per laite.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. syyskuuta 2011 @ 00:45
|
Moderator
14 tuotearviota
|
24. syyskuuta 2011 @ 00:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos on tullut vääriä ajureita asennettua niin laitehallinasta voit poistaa laitteen ja sen jälkeen päivittää laitteistoon tehdyt muutokset (etsii poistetun laitteen uudestaan). Ja tämän jälkeen asentaa ajuri uudestaan :)
Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
|
AfterDawn Addict
17 tuotearviota
|
24. syyskuuta 2011 @ 05:54 |
Linkki tähän viestiin
|
iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
|
lamelime
Newbie
|
24. syyskuuta 2011 @ 20:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis ihan kaikki ajuritko tuolta asuksen sivuilta? :S
En minä ole asentanut mitään emolevyn ajureita vielä, eikö ne kaikki ajurit ole tuolla asuksen sivuilla sitten?
Ja joo niitä kysymysmerkkejä on kohdassa muut laitteet :P Tästä "korjausyrityksestä" ei vain tahdo tulla mitään kun alle 3 vee kakara kyselee vieressä 2 sekunnin välein - Miksi se ei toimi? Toimiiko nyt?!
Kiitoksia paljon kun jaksatte neuvoa minua :)
|
Moderator
5 tuotearviota
|
24. syyskuuta 2011 @ 20:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuolta Asuksen sivulta löytyvät kaikki emon ajurit, jotka voit sieltä ladata ja asentaa.
Kannattaa vaan olla tarkkana, että on nimenomaan XP:n ajuri.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
24. syyskuuta 2011 @ 20:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: joo niitä kysymysmerkkejä on kohdassa muut laitteet
eli siellä on laitteita mihin ei ole asennettu ajureita.tuolta asuksen sivuilta löytyy tarvittavat ajurit.onko kyseessä joku kone paketti ? vai onko se itse koottu ? noihin konepaketteihin löytyy kaikki ajurit valmistajan sivuilta.
|
Mainos
|
|
|
lamelime
Newbie
|
4. lokakuuta 2011 @ 21:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Noniin!
Pitkän tauon jälkeen tulin kotiin ja aion hoitaa koneen nyt kuntoon.
Joo, siis konehan on itsekoottu vanha shitti :D
Latasin mielestäni oikeat ajurit ja kuten näkyy, netti toimii, mutta aio ongelma on että yksi kysymysmerkki luuraa laitehallinnassa. Kyseessä on video ajuri, elikkä sen puuttuminen on varmaankin syy sille että kuva pätkii :') Yritän nyt ominvoimin selvittää tämänkin ongelman, mutta suuri kiitos kaikille avustaneille. Kunnia kuuluu teille, että netti toimii! :)
|