User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 19.5.2024 / 07:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > huawei e392
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Huawei E392
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Junior Member

7 tuotearviota
_
13. maaliskuuta 2014 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Mulla on käytössäni Huawei E392 4G mokkula, haluaisin hankkia lisäantennin tähän, ja nyt mulla on ongelmana se, etten lainkaan tiedä mikä antenni olisi hyvä.

En siis tarvitse kuitenkaan sellaista isoa mötikköä, vaan sellaisen pienen suunta/ympärisäteilevän antennin.

Mulla on soneran 4G mobiililaajakaista, enkä tiedä lainkaan mitä "taajuutta" tää käyttää.

Voitte linkata mulle tähän keskusteluun erilaisia hyviä toimivia antenneja! :)
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
14. maaliskuuta 2014 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kenuu:
Hei!

Mulla on käytössäni Huawei E392 4G mokkula, haluaisin hankkia lisäantennin tähän, ja nyt mulla on ongelmana se, etten lainkaan tiedä mikä antenni olisi hyvä.

En siis tarvitse kuitenkaan sellaista isoa mötikköä, vaan sellaisen pienen suunta/ympärisäteilevän antennin.

Mulla on soneran 4G mobiililaajakaista, enkä tiedä lainkaan mitä "taajuutta" tää käyttää.

Voitte linkata mulle tähän keskusteluun erilaisia hyviä toimivia antenneja! :)
Esim. tuolla on noita monenhintaisia...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Member
_
14. maaliskuuta 2014 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos käytössä on vain yksi ulkoinen antenni joka on tavallinen, niin ylempään liittimeen.

Jos käytössä on ulkoinen ristipolarisaatio-antenni, niin siitä tulee kaksi johtoa ja kiinni molempiin liittimiin.

Tai jos käytät kahta antennia (pitäisi käyttää myös ristipolarisaatiossa, mutta useimmiten varmaan on näitä ympärisäteileviä silloin jos kahta käytetään ja eihän niitä ristipolarisaatioon saa), niin kiinni molempiin liittimiin.

Se on semmosta!
Mainos
_
__
 
_
Junior Member
_
14. maaliskuuta 2014 @ 12:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro kenuu,

Meidän 4G on rakennettu pääsääntöisesti 1800Mhz taajuudella, pienemmille paikkakunnille 800Mhz taajuudella. Voi toki olla että molempia taajuuksia löytyy samalta paikkakunnalta. Joten, parhain olisi sellainen antenni joka tukisi noita molempia taajuuksia, tämä siksi että jos/kun siirryt joskus toisaalle niin sama antenni toimisi missä vain :)

Tero@SoneraPartio

Mikä on SoneraPartio: http://bit.ly/1HzrYvC
Oliks millanen vastaus, jätä Partiolle palautetta: http://bit.ly/1SrxBg1
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > huawei e392
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy