User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 26.1.2025 / 21:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > internetin jakamisessa ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Internetin jakamisessa ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
1kke
Junior Member
_
21. helmikuuta 2012 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on modeemi jossa ei ole wlania ja vain yksi paikka internet kaapelille.
Kaapeli on kytketty pöytäkoneeseen jossa on wlan tuki ja ongelmani on kuinka saan jaettua
pöytäkoneelta yhteyden kannettavaani? Molemmissa koneissa on win 7 käyttis ja wlan.

Olen yrittänyt tuolta verkko-ja jakamisekeskuksesta luoda uutta tietokoneiden välistä (ad hoc) verkkoa olen onnistunut luomaan yhteyden mutta kannettavani ja pöytäkone näyttävät "ei internet-yhteyttä"

Kiitos vastanneille!
1kke
Junior Member
_
21. helmikuuta 2012 @ 19:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ongelmani ratkesi.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > internetin jakamisessa ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy