User Käyttäjä Salasana  

torstai 6.2.2025 / 09:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > jaksottainen lagaaminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Jaksottainen lagaaminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pallero6
Newbie
_
11. joulukuuta 2010 @ 11:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro. Elikkä mulla on ollu viikon ajan v-mäinen ongelma ja nyt palo pinna ja tarvitaan ammattilaisen apua. :) Eli kun selailen internetiä normaalisti, on netin toimivuus ihan normaali. Mutta sitten kun pelaan WoWia, kestää 5 min, niin alkaa järjetön lagailu, koko koneella, myös selaillessa internettiä. Siihen auttaa hetkellisesti se, että resettaa nettiboxin. Sen jälkeen toimii moitteettomasti 5 min, ja sitten taas aivan huikea lagaaminen. Tätä samaa siis viikon jatkunu. Ja tämmönen ilmiö alkoi ihan yhtäkkiä.

Oon puhistanu koneen Ad-Awarella, FCleanerilla, Windowsin omalla siivouksella, poistanu turhat ohjelmat, vaikka mitä. Mikään ei tunnu auttavan. Oon ajatellu että jos se ois operaattorilla vika, mutta tuskimpa.

Kone on ihan uusi, siitä ei tarvitse mitään mainita.

Kiitos etukäteen.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > jaksottainen lagaaminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy