User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 01:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > kotiryhmä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kotiryhmä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pekek78
Member
_
13. elokuuta 2011 @ 21:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on kotona langaton verkko, kiinteät yhteydet joka huoneessa jne. Kaikki laitteet toimii hyvin langattomassa verkossa, mutta miksi kotiryhmää ei näy? Olen luonut sen Windowssissa(7), mitä muuta tuo tarvitsee? TV ei vaan löydä mitään "jaettavaa", langattoman verkon se kyllä löysi.

Kannettavana ASUS N43SN + Logitech® diNovo Edge?
Kotikoneena AMD Phenom II X4 / AsRock 890GX Extreme3 / A-Data 2x2GB DDR3 / Samsung 1TB SpinPoint F3 / Samsung Bluray Combo / D-Link DWA-547 Wireless N PCI draft-802.11n / Corsair 550W 550VXEU ATX V2.2 / Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev 2 / Fractal Design Define R3 Arctic White / BenQ G2400WT 24" / Logitech® Cordless Desktop® MX? 5500 Revolution / Logitech® Z523...
samfin
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. elokuuta 2011 @ 12:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pekek78:
Mulla on kotona langaton verkko, kiinteät yhteydet joka huoneessa jne. Kaikki laitteet toimii hyvin langattomassa verkossa, mutta miksi kotiryhmää ei näy? Olen luonut sen Windowssissa(7), mitä muuta tuo tarvitsee? TV ei vaan löydä mitään "jaettavaa", langattoman verkon se kyllä löysi.
Säännöistä pitää antaa lupa TV:lle selata jaettuja kansioita

Seuraavasta linkistä selaa "Who Can Access My Shared Media Libraries?" kohtaan,
niin saat luvitettua laitteet sieltä. Olettaen, että televisio näkee tietokoneet.
Näkyykö koneet, kun painaa sourcea kaukosäätimestä (mistä valitaan TV, DVD jne.)
http://blogs.msdn.com/b/e7/archive/2009/05/12/media-streaming-with-windows-7.aspx
Pekek78
Member
_
15. elokuuta 2011 @ 19:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kokeillut muutamaa kansiota jakoon, ei auttanut. Koneella näkyy TV ja TV:llä näkyy kone, mutta sisältöä TV ei löydä.

Kannettavana ASUS N43SN + Logitech® diNovo Edge?
Kotikoneena AMD Phenom II X4 / AsRock 890GX Extreme3 / A-Data 2x2GB DDR3 / Samsung 1TB SpinPoint F3 / Samsung Bluray Combo / D-Link DWA-547 Wireless N PCI draft-802.11n / Corsair 550W 550VXEU ATX V2.2 / Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev 2 / Fractal Design Define R3 Arctic White / BenQ G2400WT 24" / Logitech® Cordless Desktop® MX? 5500 Revolution / Logitech® Z523...
Mainos
_
__

_
samfin
Senior Member

1 tuotearvio
_
15. elokuuta 2011 @ 20:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Pekek78:
Olen kokeillut muutamaa kansiota jakoon, ei auttanut. Koneella näkyy TV ja TV:llä näkyy kone, mutta sisältöä TV ei löydä.

Teitkö tuosta linkistä sen ensimmäisen kohdan media playerilstä? Jos et, niin tee se. Tämän jälkeen jos kuut ja tähdet ovat oikeassa asennossa, niin pitäisi tv:ssä näkyä sinun profiilisi julkistet jako kansiot.

edit. sitten katot että oikeudet ovat jaetulla kansiolla kunnossa. Itse otin mallia tuolta kun kirjoitat suorita kenttään \\"oman koneen nimi", tulee jaetut kansiot näkyviin. Katso Users kansion alta julkisen kansion suojaus välilehdeltä ryhmät tai käyttäjät. Laita samat siihen jaettuun kansioon minkä haluat telkkarissa nähdä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. elokuuta 2011 @ 08:51

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > kotiryhmä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy