User Käyttäjä Salasana  

perjantai 24.1.2025 / 13:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > kotiverkko ei poistu/jakaminen itsestään päälle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kotiverkko ei poistu/Jakaminen itsestään päälle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jantteri1
Newbie
_
29. marraskuuta 2012 @ 03:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ELikkäs tässä nyt huomasin vähän aikaa sit kun netti yllättävän paljon laginnu ja ping noussu peleissä. Rupesin sit kahtelemaan noita netin asetuksia niin tää mun kone on ollut liitettynä kotiryhmään ja kaikki jakaminen muuttunut sallituksi..nyt jokaisen käynnistyksen yhteydessä ne muuttuu aina takasin sallituksi ja en saa poistettua itseäni kokonaan kotiryhmästä koska 'windows ei salli toimenpidettä'..

Lataileeko joku dataa mun koneelta kun oli sit siin kotiryhmäs sillee et mun koko käyttötili ois 'jaettu' sellane kansio ja kun klikkailin siinä niin aivan kun joku etälaite ois ollu siinä yhdistettynä kans.

Mitenkä teen varmaksi ettei kukaan ole yhteydessä minun koneeseeni millään tapaa, uskallanko pitää konetta auki netin kanssa? Kyseessähän on vanha kone jota ei ole formatoitu pariin vuoteen ainakaan, mutta kyllä mulla on tuolla avastit ja palomuurit ollu piällä. Pidän konettani auki kuukausiakin putkeen joten voiko olla että joku on vaihdellut Palveluista sillai et pystyy vaihtamaan jakamisen sallituksi jne?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > kotiverkko ei poistu/jakaminen itsestään päälle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy