Kotiverkon toinen kone ei voi käyttää tulostinta, jos yrittää tule ilmoitus
etäkutsuproseduuri ei ole käytettävissä. Missä vika? Aikaisemmin toimi, mutta asen-
nettuani uuden käyttöjärjestelmän, en saa toimimaan. Toisessa on Vista toisessa XP.
Voisiko joku ystävällisesti valaista asiaa?
Toki asensin ja tulostinhan toimii siinä koneessa johon se on kytketty. Tässä on jokin verkko ongelma jota en ymmärrä. Tulostin on HP Colour LaserJet 1600. Nämä verkkoasiat
ovat minulle muutenkin Hepreaa. Hyvällä onnella olen aikaisemmin selvinnyt, joten jos
annat jotakin ohjeita niin mielellään selkokielellä
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Capro: Toki asensin ja tulostinhan toimii siinä koneessa johon se on kytketty. Tässä on jokin verkko ongelma jota en ymmärrä. Tulostin on HP Colour LaserJet 1600. Nämä verkkoasiat
ovat minulle muutenkin Hepreaa. Hyvällä onnella olen aikaisemmin selvinnyt, joten jos
annat jotakin ohjeita niin mielellään selkokielellä
Kummassa koneessa tuo tulostin on kiinni?
Kun XP ei ole yhteensopiva Visva/Seiska-koneiden "homoverkon" kanssa, jos ei salasanallinen jako ole päällä niissä (oletuksena ei ole).
Tulostin on kytketty Vistaan. Ennen tulostaminen toimi kummassakin koneessa ja ilman
salasanoja. Tulostinta tarvitaan enemmän XP:ssä, joten kytkin tulostimen XP:hen, eli
nyt on Vista ilman tulostinta ellen saa toimimaan verkossa.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Capro:Tulostin on kytketty Vistaan. Ennen tulostaminen toimi kummassakin koneessa ja ilman
salasanoja. Tulostinta tarvitaan enemmän XP:ssä, joten kytkin tulostimen XP:hen, eli
nyt on Vista ilman tulostinta ellen saa toimimaan verkossa.
Jaat sen tulostimen XP:ssä ja asennat sen Visvaan (ajurit vaatii) verkkotulostimena, niin pitäis pelata...