Olen käyttänyt (liian) paljon aikaani konffatakseni kotiverkon kahdella Buffalo Nfiniti WZR-HP-G300NH -reitittimellä (DD-WRT käyttis). Olen saanut helposti toisen toimimaan access pointina ADSL-modeemiin kytkettynä, mutta toisen purkin konffaus repeateriksi WDS-modessa ei tahdo onnistua.
Onko tämän saitin lukijoista joku kyvykäs ja halukas konffaamaan tuon WDS-verkon meillä paikan päällä (toki korvausta vastaan), tai suosittelemaan sopivaa edullista tekjää kyseiselle tempulle?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jaska5: Olen käyttänyt (liian) paljon aikaani konffatakseni kotiverkon kahdella Buffalo Nfiniti WZR-HP-G300NH -reitittimellä (DD-WRT käyttis). Olen saanut helposti toisen toimimaan access pointina ADSL-modeemiin kytkettynä, mutta toisen purkin konffaus repeateriksi WDS-modessa ei tahdo onnistua.
Onko tämän saitin lukijoista joku kyvykäs ja halukas konffaamaan tuon WDS-verkon meillä paikan päällä (toki korvausta vastaan), tai suosittelemaan sopivaa edullista tekjää kyseiselle tempulle?
Jaska
Riippuu vähän missä asut? Olisin valmis kyllä tulemaan pientä maksua vastaan. :)
Edelleen lapsia harmittaa kun faija ei saa nettiä toimimaan yläkerrassa... Ehdottakaa hyvää WLANin tuntijaa ja pelastakaa mun maine ja kunnoitus lasteni silmissä! Siis Espoossa, Ison Omenan lähellä. YV:llä tavoittaa.