User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 29.1.2025 / 02:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > lan pelissä ping nousee?? auttakaa nopeasti kiitooos!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Lan pelissä ping nousee?? auttakaa nopeasti kiitooos!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
metanolman83
Suspended due to non-functional email address
_
11. helmikuuta 2011 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli ollaan kavereiden kans pelattu condition zeroa lanissa ja minulla rupeaa pingi pomppimaan 20-500 välillä..muilla pysyy siinä alle 20. koneet on kytketty samaan a-link modeemiin joka ei ole yhteydessä verkkoon. 2 pöytäkonetta kaapelilla ja 3 kannettavaa langattomasti.itsellä siis pöytäkone.. muilla toimii hyvin mutta itsellä tosiaan tuo pingi nousee niin ei oikein tule pelaamisesta mitään..missä vikaa? jotain asetuksia pitäis muuttaa?windowsin palomuurin olen kokeillut kytkeä pois ja käynnistää yhteensopivuustilassa..olen aika kädetön näissä asioissa.. kiitoksia jos joku jaksaa vastata..huomenna pitäisi taas kokeilla pelata

kone on uudehko hp ja kayttis win7
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > lan pelissä ping nousee?? auttakaa nopeasti kiitooos!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy