User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 26.2.2025 / 14:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > langaton kotiverkko ongelmia!!upua!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
langaton kotiverkko ongelmia!!upua!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
valdo69
Newbie
_
26. toukokuuta 2010 @ 19:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
terve!
eli sain tollasseen wlan purkin mikä lähettää yhteyttä kämppään jonka voin sitten napata wlan kortilla joka on omalla pöytäkonellani. no kun olin jotenkin laittnut nou asetukset nin voin joskus jopa yhdistää verkkoon mutta nettiä ei ole siinä mukana eli suameksi netti ei toimi langattomasti muttamiksi ei
minulla on dna mokkula josta olen jakanut netti yhteyden ja olen laittanut nettipiuhan tästä koneesta tohon purkkiin joka lähettää verkkoa ja kokeilin myös laitta äxiboxini nettiin tosta purkista eikä silläkään päässyt mutta sitä yritin johdolla mutta silti pääsen tälläkoneelle nettiin ettäs mikä mahtaa olle vikana voin lähettää tietoa tosta purkista jos tarvitaan muta pikaista apua kiitos!!!

valtoo69
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > langaton kotiverkko ongelmia!!upua!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy