User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 26.2.2025 / 14:35
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > messengeri ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
messengeri ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jormaaaa
Suspended due to non-functional email address
_
11. toukokuuta 2010 @ 14:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
auttakaa mua.... mulla on windows xp3 käyttöjärjestelmä ja uusin mese ja mese ilmoittaa virheraportin koko ajan ku yritän päästää sisään :( olen lähettänyt aina virheraportin ja poistanut ja ladannut uudestaan mutta silti teke saman.. olen myös ladannu vanhoja versioita, mutta kone ilmoittaa et uusi versio on saatavilla ja sanoo et mun pitää lataa se... mitä mun pitää tehdä
Moderator

7 tuotearviota
_
11. toukokuuta 2010 @ 20:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-...i_toimi-850424/

ei tuplia, kerran sen viestin lähettäminen myös lähettää sen foorumeille eikä ole tarvetta tehdä toista ;)

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > messengeri ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy