User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 11:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > miten hallita tietokoneita?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten hallita tietokoneita?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Bigo1
Newbie
_
28. heinäkuuta 2012 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!

Mun pitäisi pystyä hallitsemaan saman verkon toista konetta. Miten tuo onnistuisi? Koulussa ATK opettaja pystyy hallitsemaan meidän oppilaiden koneita, mutta mun pitäisi pystyä hallitsemaan veljeni konetta. Pystyn menemään veljen koneelle, mutta joskus on jotain tärkeää menossa ja silloin broidi ei saisi lagitella mua. Miten poistan hänet verkosta / hallitsen hänen konettaan minun koneelta käsin?
Senior Member

13 tuotearviota
_
28. heinäkuuta 2012 @ 18:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmaan jollain remote desktop ohjelmalla onnistuis kyseinen toiminto...

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
28. heinäkuuta 2012 @ 22:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asennat esim. Teamviewerin tai UltraVNC:n veljesi koneelle ja varmista samalla, ettei hänellä ole admin-oikeuksia.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > miten hallita tietokoneita?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy