User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 00:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > mokkulan jakaminen ipadiin ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mokkulan jakaminen ipadiin ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
tmpoo
Newbie
_
30. marraskuuta 2013 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli, haluan tietää saanko jaettua netin pöytäkoneen mokkulasta iPadiin (iPad2 Wi‑Fi + 3G) ?
Ja kyllä, olen googlannut aihetta mutta näistä asioista mitään kun en ymmärrä niin siitä ei ollut erityisemmin hyötyä :D

Kiitos jo etukäteen :)
Moderator

6 tuotearviota
_
30. marraskuuta 2013 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos mokkulassa itsessään ei ole tukiasemaa (kuten ainakin DNA:n uusimmissa malleissa on), niin tarvitset 3G-reitittimen, esim: http://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/...at-3G-4G-tuella

Krijinaten jräejsyts on ylairovsttetua - mutta välimerkkien, isojen alkukirjaimien ja välilyöntien oikea käyttö lisää halukkuutta vastata viestiin.
rick79
Senior Member

1 tuotearvio
_
30. marraskuuta 2013 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa myös katella näitä. Sim-kortti kiinni padiin niin ei tarvii jakaa mokkulayhteyttä ja voit käyttää padia missä vaan.

Asus P5B Deluxe - Intel Q8200 - 4GBDDR2 - M-Audio Audiophile 2496 - Nvidia gt210 - Silverstone 500W - Fractal Design XL
tmpoo
Newbie
_
1. joulukuuta 2013 @ 16:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos, Axu_ :)Mulla on toi perus vanha DNA mokkula, mikähän olisi sitten hyvä ja suht. halpa reititin?

rick79 Mulla on käytössä nyt preapaid liittymä tuossa mutta sitä ei oo mitään järkeä käyttää kotona jos on ilmainenkin vaihtoehto :D
Senior Member
_
1. joulukuuta 2013 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos et molempia tarvitse yhtä aikaa ja jaksat nähdä pienen vaivan niin mokkulasta kortti ipadiin kun sillä selaimet.
Moderator

1 tuotearvio
_
1. joulukuuta 2013 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yhtenä vaihtoehtona voit maksaa datasta ipadin sim-kortissa ja jakaa netin ipadin wlanin kautta kotikoneille. Toimii tavallaan wlan-mokkulana, ei toimi tietenkään jos muut taloudessa tarvitsevat nettiä ipadin ollessa jossain muualla.
tmpoo
Newbie
_
1. joulukuuta 2013 @ 20:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minkälainen on tuo DNA 4G WLAN mokkula ? Sopisko se ratkaisemaan mun ongelman ?
Meillä on kuitenkin kaksi ihmistä samassa taloudessa eli en mokkulan SIMiä voi vahdella laitteiden välillä niinkuin munkki ehdotti :)
AfterDawn Addict
_
1. joulukuuta 2013 @ 20:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos et tarvitse 4G ominaisuutta niin silloin toi DNA mokkula on minun mielestäni turhan kallis. Saman asian eli wlan yhteyden jaon hoitaa alle 100 euron Android luuri.
Moderator

5 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2013 @ 20:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tästä 3/4G reitin mokkulallesi. Tarkista ensin mokkulasi yhteensopivuus laitteen kanssa.
http://www.jimms.fi/tuote/TL-MR3420

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.
Mainos
_
__

_
tmpoo
Newbie
_
5. joulukuuta 2013 @ 00:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos kaikille avusta ja vastauksista!!
Tilasin tämmöisen link

Paketti tuli parissa päivässä ja ohjeet todella helpot, osasin jopa itse asentaa ja sain toimimaan :)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > mokkulan jakaminen ipadiin ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy