User Käyttäjä Salasana  

torstai 27.2.2025 / 09:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > netin nopeus alentunut ja vaihtelee huimasti
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Netin nopeus alentunut ja vaihtelee huimasti
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

12 tuotearviota
_
7. tammikuuta 2010 @ 21:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi.Minulla on siis sellainen ongelma että nettini nopeus pomppii kokoajan.Ennen tätä nopeus oli aina n. 8 megaa.Tänään kun tein testin noin 2 tuntia sitten nopeus oli 10 KILOTAVUA, ja sen kyllä huomasi.Nyt kun tein testin, se näytti ensin 5 megaa,sitten 3 megaa, ja nyt näytti 134 kilotavua.Modeemini on Netgear CG834WG.Purkin Wlan pelaa vielä huonommin, nopeudet ovat vieläkin alhaisemmat.Minulla on myös sellainen ongelma, että kun yritän laittaa suojauksen päälle, läppärini(Acer Aspire 5535)ei tunnista suojausta.Olen koittanut sekä WPA,WPA2 ja WEP suojauksia.Nyt Wlan on suojaamattomana, mutta piilotettuna.Auttaisiko jotenkin koko modeemin täydellinen resetointi?Miten tämä tehdään tähän modeemiin?Käyttöohjeet ovat hukkuneet minulla johonkin, mutta pääsen kyllä modeemin sujausasetuksiin selaimella.Toivottavasti joku osaa auttaa.Kiitos !

EDIT:Myös ehdotuksia uudesta modeemista saa laittaa.Purkissa pitaisi olla myös Wlan, ja ei pelkkä tukiasema.Liittymä on 10 megan laajakaista Soneralta.Asun kaapelitaloudessa, eli pitää olla kaapelipurkki.Olisi hyvä että tukisi niitä uusia standardeja, ja että olisi helppo jakaa esim. tulostin.

Intel i7 4770K , 8GB Kigston ram , Asus GTX 670 DirectCU2 , Cougar CM 550W , MSI MPower Max , Fractal Design R4 , Windows 7 Home Premium , Benq G2412 HD , Logitech G710+ Samsung galaxy S2.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. tammikuuta 2010 @ 21:44

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > netin nopeus alentunut ja vaihtelee huimasti

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy