User Käyttäjä Salasana  

torstai 27.2.2025 / 06:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > nettisivut ei välillä lataudu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nettisivut ei välillä lataudu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jussi91
Newbie
_
12. tammikuuta 2010 @ 22:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi,

Heti alkuun tiedoksi: käyttöjärjestelmä: Windows 7 64-bit

Mulla on sellainen ongelma että satunnaisin väliajoin (ehkä kerran tunnissa) en pääse millekään internet-sivulle firefoxilla (32 bit tila) tai Internet Explorerilla (32 enkä 64-bit). Muita selaimia en ole kokeillut.
- Tämä "katkoksen" aikana live messenger pysyy sisäänkirjautuneena eli kait toimii (messengerin sulkeminen ei auta ongelmaan)..

Mutta myös:
- Jos esim. youtube video on latautumassa, en pääse millään selaimella millekään muulle sivulle (kisuallista jos esim en haluakaan katsoa videota, en pääse pois ennen kuin video on 100% latautunut)
- tai jos lataan tiedostoa selaimella (mutta jos minulla on auki sivu, jossa on suoria latauslinkkejä pystyn aloittamaan useita latauksia klikkaamalla niitä)
- tai jos jokin torrent-ohjelma lataa tiedostoa
- Aina ku lataus on valmistunut kaikki sivut joita olen yrittänyt avata esim välilehdissä, latautuvat heti jos timeout ei ole vielä tullut

- Olen asentanut ajurit jotka on tarkoitettu windows 7 64-bittiselle, enkä muutenkaan usko että ajureissa olisi vikaa, koska vika esiintyy langallisena sekä ilman
- Vikaa ei ole muissa samaa purkkia käyttävissä koneissa (Vista ja XP)
- En huomannut tätä vikaa kun minulla oli Win7 32-bit

LAN adaperi: Broadcom NetLink (TM) Gigabit Ethernet
WLAN: Interl(R) WiFi Link 5100 AGN

Ehdotuksia? :S
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > nettisivut ei välillä lataudu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy