User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 08:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > nopeus vain osa siitä mitä pitäisi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nopeus vain osa siitä mitä pitäisi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Arz_i
Newbie
_
18. lokakuuta 2011 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä siis.. Minulla on 24onlinen 10/1 megainen netti käytössä, mutta kun teen nopeustestin se näyttää että minulla olisi 2/0,256 megainen..

Olen myös tarkistanut modeemini(TW-EA501 v3) asetukset ja näyttää siellä kanssa että olisi 2/0,256.

Aikaisemmin toiminut aivan hyvin, kunnes sitten eräänä päivänä vanha modeemini(zyxel-600) sanoi itsensä irti.. Seuraavana päivänä netin tarjoajani sanoi myös itsensä irti koko päiväksi.. Kun sitten tein testin haettuani kaveriltani lainaan ton TW boksin se näytti ton 2/0,256 megaa, enkä nyt voi tietää johtuuko se modeemista vai netistä.
Senior Member

35 tuotearviota
_
18. lokakuuta 2011 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ota yhteyttä palveluntarjoajaan.

Arz_i
Newbie
_
18. lokakuuta 2011 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yhteyttä on otettu ja heidän puolella ei ongelmaa kuulemma ole, siellä näyttää 10/1..

kysymykseni onkin nyt että voiko vika olla modeemissa, koska se antaa niin tarkat nopeudet, eli siis se 2/0,2.. Sen mukaan minulla siis olisi kahen megan netti..

Luulisi että jos vika olisi modeemissa se pätkisi tai nopeudet heittelisi enemmän..
Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
18. lokakuuta 2011 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onhan sulla siinä modeemissa ADSL2+ käytössä ?
modeemin manuaalin saat Tästä.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > nopeus vain osa siitä mitä pitäisi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy