User Käyttäjä Salasana  

torstai 27.2.2025 / 03:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > ongelma porttien avaamisessa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelma porttien avaamisessa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tomtte
Newbie
_
8. helmikuuta 2010 @ 21:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei, olen yrittänyt hyvää ohjetta Telewell tw-ea501v2 modeemille löytää mutta kaikki ohjeet on v3, joten ei niistä oikein mitään saa irti, koska sivut on hieman erillaisia muutenkin.(Hakua on koitettu =/)
Elikkäs Warcraft 3 pitäisi portit saada auki että pääsisis hostimaan.. Joten jos jollakin ois jonkinlaista apua tarjolla niin olen valmis vastaanottamaan.
Member
_
9. helmikuuta 2010 @ 01:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämmöttinen löytyi Googlella, katos auttaako asiaasi.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/284482
Tomtte
Newbie
_
9. helmikuuta 2010 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sooveedee:
Tämmöttinen löytyi Googlella, katos auttaako asiaasi.

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/284482
Hmm, mä en ymmärrä toi asetussivu on mulla ihan erillainen kuin noissa kuvissa, onko päivitystarvetta/ jotain että noi toimii? Alan kyllä jo vähän epäillä että ois uus modeemi paikallaa =D

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. helmikuuta 2010 @ 16:05

Senior Member
_
9. helmikuuta 2010 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Ohje pätee myös TW-EA501 motikkaan. TW-EA501 v2 version hallintasivu näyttää identtiseltä TW-EA501 kanssa
Samalla sivulla on useita ohjeita luehan tarkkaan...

Mainos
_
__

_
Tomtte
Newbie
_
9. helmikuuta 2010 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh.. Nyt oli ohjeista apuakin mutta en silti saanut toimimaan, mikä vois olla vikana?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > ongelma porttien avaamisessa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy