User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 29.1.2025 / 02:33
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > ongelmia buffalon wbmr-hp-gn maxivision baana
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ongelmia buffalon wbmr-hp-gn maxivision baana
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
rockman10
Newbie
_
22. tammikuuta 2011 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten sais maxivisionin näkyy buffalon wbmr-hp-gn modeemissa kuva hukas vaikka mitä tekee liittymä on baana (ppo)modeemi ei yhdistä nettiin kuin bridge mod only vaikka pitäs ilmeisesti mennä rfc 2516 pppoe:lä
t:kiitoksia etukäteen vastanneille

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. tammikuuta 2011 @ 22:48

Tshlaber
Member

2 tuotearviota
_
22. tammikuuta 2011 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa vähän kuvaavampaa otsikkoa käyttää, voi olla et monet skippaa tän ton otsikon takia. :)

AMD Phenom II X4 955 Black Edition @ 3.8Ghz W/Scythe Mugen 2 Rev.B|Nvidia GeForce GTX 560Ti 448 cores W/DirectCU II|Asus M3A76-CM|4gb Kingston HyperX 1066MHz|Chieftec 550W|Nexus Clodius|Windows 7 Home Premium 64Bit
vaino666
Suspended due to non-functional email address
_
22. tammikuuta 2011 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen Tshlaberin kanssa kovasti samaa mieltä.
Samalla tässä haukun otsikot Tyyliin:
"Hei mulla olisi tässä semmonen niinku..."
"Joo semmosta tässä kavereiden kanssa pohdin, en tosin kaikkien, että onko kelläänn kokemuksia..."
Onko se niin perkeleen vaikeata laittaa otsikkoon ensimmäiseksi laite tai asia. Turhat luritukset pois.

Siis EI NÄIN: Sattuuko kellään olemaan kokemuksia niinku tai tietoa laitteesta Xyz123 ?
Vaan: Kokemuksia Xyz123.....
Tai: Xyz123 ongelma...
Näkisi heti otsikosta, kannattaako minun lukea kysymys tai artikkeli.
vaino666
Suspended due to non-functional email address
_
22. tammikuuta 2011 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen Tshlaberin kanssa kovasti samaa mieltä.
Samalla tässä haukun otsikot tyyliin:
"Hei mulla olisi tässä semmonen niinku..."
"Joo semmosta tässä kavereiden kanssa pohdin, en tosin kaikkien, että onko kelläänn kokemuksia..."
Onko se niin perkeleen vaikeata laittaa otsikkoon ensimmäiseksi laite tai asia. Turhat luritukset pois.

Siis EI NÄIN: Sattuuko kellään olemaan kokemuksia niinku tai tietoa laitteesta Xyz123 ?
Vaan: Kokemuksia Xyz123.....
Tai: Xyz123 ongelma...
Näkisi heti otsikosta, kannattaako minun lukea kysymys tai artikkeli.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. tammikuuta 2011 @ 15:20

Mainos
_
__

_
rockman10
Newbie
_
26. tammikuuta 2011 @ 22:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tshlaber:
Kannattaa vähän kuvaavampaa otsikkoa käyttää, voi olla et monet skippaa tän ton otsikon takia. :)
eipä oo ennen tarvinnut onneks kysel apuja mut sen verran on tuo buffalo kumma kapitus et ol pakko kysel kun ei tottele mitään mitä yrittää et sorry otsikosta;)
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > ongelmia buffalon wbmr-hp-gn maxivision baana

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy