User Käyttäjä Salasana  

torstai 27.2.2025 / 09:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > ongelmia reitittimen säädössä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia reitittimen säädössä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
PCPyro
Newbie
_
31. joulukuuta 2009 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen nyt hiki hatussa yrittänyt saada säädettyä reitittimeni Buffalo WHR-HP-G54 asetuksia, nimenomaan sen IP-osoitetta. Manuaalissa mainittu IP-osoite 192.168.11.1 selaimen osoiterivillä ei vie mihinkään, ipconfig näyttää oletusyhdyskäytäväksi 85.131.96.1 joka ei myöskään vie asetussivulle. Oletusyhdyskäytävän pingaus kyllä onnistuu. Olen yrittänyt resetoida boksia ns. hard resetillä 30/30/30 mutta se ei ole vaikuttanut asiaan.

Siltauksen asetuksen muuttamisella ei ole vaikutusta. Olen yrittänyt muuttaa tietokoneen IP-osoitetta DHCP:stä pysyväksi niin, että pääsisin asetuksiin (192.168.11.2 ja 85.131.96.2 kokeiltu) sekä ethernet-kaapelin päästä että langattomasta verkosta. Keinot tuntuvat alkavan käymään vähiin!

Tarkoituksenani on asentaa La Foneraan DD-WRT, prosessissa tarvitsee määritellä reitittimen IP-osoite.

Toivottavasti osaatte auttaa!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. joulukuuta 2009 @ 15:47

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > ongelmia reitittimen säädössä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy