User Käyttäjä Salasana  

lauantai 25.1.2025 / 18:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > onsejännä kun vaan lagaa?!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
onsejännä kun vaan lagaa?!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
samitsy
Junior Member
_
11. maaliskuuta 2012 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On se jännä ,kun olen yksin kotona viikolla eli siskot ei ole kotona niin esim BF3 ping on 40 ja sillon kun siskot tulee viikonloppuna kotiin niin ping hypää >300?!?!. Itselläni tulee internet yhteys suoraa johdolla modeemilta ja muille menee läppäreille langaton.

Voiko siskojen esim. youtubesta videoiden katsominen lagittaa niin paljon että en pysty pelaamaa muuten kun kauhealla lagilla?.
Ja joskus yöllä saataatoimia kun siskot todennäköisesti nukkuu ja koneet on kiinni.

ps. olen kysynyt ja uskon että näistä torrent jutuista ei ole kyse ja meille tulee 4megan netti

PITÄÄKÖ TÄMÄ VAAN KESTÄÄ VIIKONLOPPUISIN vai voiko jotain tehdä?

Kiitos valmmiiksi vastauksista :)
Senior Member
_
11. maaliskuuta 2012 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti samitsy:
On se jännä ,kun olen yksin kotona viikolla eli siskot ei ole kotona niin esim BF3 ping on 40 ja sillon kun siskot tulee viikonloppuna kotiin niin ping hypää >300?!?!. Itselläni tulee internet yhteys suoraa johdolla modeemilta ja muille menee läppäreille langaton.

Voiko siskojen esim. youtubesta videoiden katsominen lagittaa niin paljon että en pysty pelaamaa muuten kun kauhealla lagilla?.
Ja joskus yöllä saataatoimia kun siskot todennäköisesti nukkuu ja koneet on kiinni.

ps. olen kysynyt ja uskon että näistä torrent jutuista ei ole kyse ja meille tulee 4megan netti

youtuben videot pistää pingin nousemaan niinkuin torrentti ohjelmatkin. yksi mikä voi auttaa on rajoittaa lähetys nopeus minimiin torrenteissa koska suomessa uppi kaistat on yleensä pieniä.
Ehni
Member
_
11. maaliskuuta 2012 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti samitsy:

4 Megan netti ei riitä kahteen youtubeen ja pelaamiseen samaan aikaan millään.

Asus M5A99X EVO R2.0/ AMD FX-8350@4,7ghz w/ Maelstrom Deepcool 240T/Asus Strix Gtx 970/ 8GB Corsair 1333Mhz/Samsung 850 Evo 250gb / Kingston HyperX 3K 240GB/ 320GB HDD/ Corsair HX620W,
Mainos
_
__

_
samitsy
Junior Member
_
11. maaliskuuta 2012 @ 17:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tommosta vähän vaikkasinkin kiitos nyt kuitenkin nopeasta vastaamisesta
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > onsejännä kun vaan lagaa?!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy