User Käyttäjä Salasana  

torstai 27.2.2025 / 00:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > port forwarding?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
port forwarding?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
emile_
Junior Member

3 tuotearviota
_
13. helmikuuta 2010 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tuota, kun pelailen pelejä niin en ikinä voi tehdä mitään servua mihin joku voisi liittyä. Kaverini taas voi ja kun hän on kylässä läppärillä minun modeemissa kiinni ,niin ei voi tehdä. Eli ongelma johtuu modeemista? Joten olen lukenut että pitäisi tehdä jotain port forwardingia. avata jotain portteja. Esim il2 sturmovik pelissä se käyttää jotain 21000 porttia. Niin kun olen siellä modeemin asetuksissa kun menen selaimeen ja laitan hakuun oman ipeen jne. niin pitääkö avata jotain tiettyjä portteja vai? Ei ole mitään hajua näistä. Kaverilla joku modeemi eikä ole tehnyt mitään asetuksia siihen ostamisen jälkeen joten hän ei voi neuvoa.

ollaan kokeiltu monta peliä ja aina hän voi tehdä toimivan servun kun taas minun servuun ei voi ketään liittyä.
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
24. helmikuuta 2010 @ 22:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tähän on ohjeita käyttäjien tekemissä oppaissa ja netissä.
Esim http://www.portforward.com/english/route...routerindex.htm

Valitse modeemi ja ohjelma, seuraa ohjeita.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > port forwarding?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy