User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.1.2025 / 22:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > port forwarding - asus dsl-n10
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Port forwarding - ASUS DSL-N10
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hanki
Junior Member
_
26. toukokuuta 2013 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli haluaisin port forwada (vai miten se sanotaankaan? :D) että pääsisin hostaamaan mun serveriä 'terraria' nimisessä pelissä. Käyttää ilmeisesti jotain '7777' porttia, en tiedä liittyykö se edes tähän. Oli aikasemmassa modeemissa forwardattu tuo mutta itse sitä en tehnyt.

Modeemi on siis 'Asus DSL-n10'

Olen päässyt siihen asti että kirjottanut sen ip:n tonne ylös, laittanut usernamen ja salasanan mutta en osaa jatkaa eteenpäin :S

Kiitos jo etukäteen! :)
Member

5 tuotearviota
_
27. toukokuuta 2013 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Gigabyte GTX 570 1280mb Twin Frozr III , Gigabyte GA-Z77P-D3, 8 Gb 1600 Mhz , I5 2500k, Antec 900 , Razer Blackwidow Ultimate 2013 Keyboard, SteelSeriers Sensei.

Steam Profile : www.steamcommunity.com/id/Uusitalorock
Portfolio: www.jaakkouusitalo.fi
hanki
Junior Member
_
27. toukokuuta 2013 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jaksi123:
Portforward.com
Ei löydy tota mun modeemia.

Ja tarkalleen sanottuna sen mun on 'asus dls-n10 11n'
hanki
Junior Member
_
14. heinäkuuta 2013 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jaksi123:
Portforward.com
Itseasiassa nyt löyty, en tiedä oliko ne lisänny vai oonko vaan niin poropeukalo. Mitenkäs käytän tota softaa? :o
Mainos
_
__

_
sardelli
Member
_
14. heinäkuuta 2013 @ 13:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://portforward.com/english/routers/...g/Asus/DSL-N11/

http://portforward.com/english/routers/...11/Terraria.htm

Älä lataa/asenna Port Forward sivun ohjelmaa, vaan tee porttiohjaus ohjeen mukaisesti. 192.168.1.x IP-osoitteen loppuosan saat selville kun suoritat ipconfig komennon komentokehotteessa.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > port forwarding - asus dsl-n10

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy