User Käyttäjä Salasana  

torstai 27.2.2025 / 16:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > ps3 nat "epäonnistui"
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
PS3 NAT "Epäonnistui"
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
aksuduud
Newbie
_
5. marraskuuta 2009 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli hankin uuden reitittimen vanhan hajottua ja vanhassa reitittimessäni minulla oli UPnP:n avulla NAT 2.
Kun hankin uuden reitittimen Dlink DSL-2640B Ja laitoin nettiasetukset kuntoon tulee NAT Epäonnistui yhteyttä tarkastaessa.
Olen kokeillut UPnP:llä DMZ:llä ja molemmilla yhtäaikaa eikä mitään auta

Olen laittanut staattisen IP osoitteen ja PS3 on ihan piuhalla kiinni reitittimessä.

Osaisikos joku täällä auttaa kun PS3 puolella ei kukaan vastannut?
Timant
Suspended due to non-functional email address
_
24. marraskuuta 2009 @ 21:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aksuduud:
Eli hankin uuden reitittimen vanhan hajottua ja vanhassa reitittimessäni minulla oli UPnP:n avulla NAT 2.
Kun hankin uuden reitittimen Dlink DSL-2640B Ja laitoin nettiasetukset kuntoon tulee NAT Epäonnistui yhteyttä tarkastaessa.
Olen kokeillut UPnP:llä DMZ:llä ja molemmilla yhtäaikaa eikä mitään auta

Olen laittanut staattisen IP osoitteen ja PS3 on ihan piuhalla kiinni reitittimessä.

Osaisikos joku täällä auttaa kun PS3 puolella ei kukaan vastannut?
Saattaa johtua siitä että pleikassa on vanhan reitittimen tiedot, varsinkin MAC-osoite on eri. Annas reitittimesi hakea DHCP:n kautta osoitteet sun muut, jos reitittimessäsi on DHCP. En ole mikään haka näissä asioissa mutta ainakin yritän auttaa.
Manuaali, mutta sulla taitaa se jo olla
aksuduud
Newbie
_
29. marraskuuta 2009 @ 21:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen kokeillut DHCP:lläkin mutta ei ole auttanut.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > ps3 nat "epäonnistui"

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy