User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 05:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > reititin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
reititin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
city67
Junior Member
_
25. joulukuuta 2011 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
moi velhot..mulla ois ongelma,Mulla läppärissä sellanen intekroitu mokkula,,saako siihen reititintä tai jotain et vois jakaa yhteyden ps3:sen kanssa,,kiitokset jo etukäteen teille
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
25. joulukuuta 2011 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti city67:
moi velhot..mulla ois ongelma,Mulla läppärissä sellanen intekroitu mokkula,,saako siihen reititintä tai jotain et vois jakaa yhteyden ps3:sen kanssa,,kiitokset jo etukäteen teille
???
Integroitu mokkula?
Jos mokkula on irtomalllia, sellainen iso muistitikunnäköinen, niin sitten esim tommoinen...

Muuten joutuu jakamaan sen w-toosalla, joka ei ole kovin helppo eikä elegantti ratkaisu pitemmän päälle...

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
Moderator

5 tuotearviota
_
25. joulukuuta 2011 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo integroitu mokkula on koneen sisään rakennettu, eikä siis ulkoinen erillinen tikku.
En kyllä tiedä onko sen kanssa edes mahdollista käyttää erillistä reitintä.
Mikäli kyseessä on 3g läppäri.

Keskustelualueen säännöt - Myyntialueen säännöt
Otsikon tulee kuvata tarkasti ja selkeästi ongelmaasi.
Tehdessäsi kysymystä, älä tee sitä itsellesi, vaan AD:n lukijoille. Mahdollisimman selkesti ongelmaan liittyvä kuvaus ja kaikki siihen liittyvät osat ja asiat kannattaa ilmoittaa myös. Selkeä hyvin ymmärrettävä kysymys tuo selkeitä ratkaisuehdotuksia ongelmaan.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. joulukuuta 2011 @ 18:38

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > reititin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy