User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 05:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > tietokoneessa formatoinnin jälkeen wlan ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokoneessa formatoinnin jälkeen WLAN ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
iikkar
Newbie
_
5. lokakuuta 2010 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli formatoin FujitsuSiemens kannettavan tietokoneen, kaikki muuten OK mutta verkkoyhteyksissä ei näy ollenkaan langatonta verkkoa.
Itse en ole perehtynyt tietokoneisiin joten en osaa tehdä oikein mitään.
Osaako kukaan auttaa?

Iikka R.
Kojo10
Member
_
5. lokakuuta 2010 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti iikkar:
Eli formatoin FujitsuSiemens kannettavan tietokoneen, kaikki muuten OK mutta verkkoyhteyksissä ei näy ollenkaan langatonta verkkoa.
Osaako kukaan auttaa?

Iikka R.

Ajurien asennusrompulta löytyvä WLAN-radiolähettimen ajuri todennäköisesti puuttuu.
iikkar
Newbie
_
5. lokakuuta 2010 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kojo10:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti iikkar:
Osaako kukaan auttaa?

Iikka R.

Ajurien asennusrompulta löytyvä WLAN-radiolähettimen ajuri todennäköisesti puuttuu.
Niin varmaan. Kiitos neuvosta ja kokeilenkin heti. Ilmoitan jos toimii. :)

Iikka R.
Mainos
_
__

_
iikkar
Newbie
_
7. lokakuuta 2010 @ 14:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on tuo levy missä on noita ajureita ja muuta. Siellä oli joku RaLink WLAN adapter, latasin sen ja purin tiedostot, mutta tiedostoissa ei ollut mitään setuppia tai muuta. Mikä siis neuvoksi?

Iikka R.

edit. Nyt toimii. Piti ladata tuo ajuri netistä. Ei levyllä ollut jostain syystä toiminut.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. lokakuuta 2010 @ 17:40

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > tietokoneessa formatoinnin jälkeen wlan ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy