User Käyttäjä Salasana  

torstai 27.2.2025 / 18:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > tw-ea510 serverin hostaaminen css:ssä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
TW-EA510 Serverin hostaaminen CSS:ssä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
dr621
Account closed as per user's own request
_
26. syyskuuta 2009 @ 15:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli olis sellanen ongelma on TW-EA510 kanssa että kaikki portit on avattu CS:S serveriä varten ja silti ei kukaan pääse serverille, ei create serveristä/source dedicatedista/srcds:sästä

EDIT: jos suljen NAT:in modeemin asetuksista niin ei toimi netti sen jälkeen enää yhtään.
Serveri on toiminut jo aikaisemmin aivan hyvin(mutta silloinkin asennuksessa vaikeuksia kun piti asentaa srcds)

mutta olin joutunut palauttamaan varmuuskopioista tehdasasetuksiin.
nyt ei toimi serveri..

EDIT ei kellään olis apua tuohon porttien avaamiseen?
minulla lukee siellä "Mapped Private IP Address"
mitäs minä tähän nyt sitten pistä? oikea IP vai 192.168 alkuinen vai mikä?

KOMMENTTIA KIITOS!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. lokakuuta 2009 @ 20:09

dr621
Account closed as per user's own request
_
29. lokakuuta 2009 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Auttakaa nyt joku! :<

-dr621
heikki75
Senior Member
_
30. lokakuuta 2009 @ 00:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dr621:
ei kellään olis apua tuohon porttien avaamiseen?
minulla lukee siellä "Mapped Private IP Address"
mitäs minä tähän nyt sitten pistän? oikea IP vai 192.168 alkuinen vai mikä?
TeleWell TW-EA501v3 ja TW-EA510v3 porttiohjaus http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/604799#3654613
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > tw-ea510 serverin hostaaminen css:ssä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy