Minulla on Dlinkin DIR-825 reititin, telewellin modeemi ja Soneran laajakaista. Jostain syystä kun lataan kuvat.fi -palveluun kuvia niin nopeus pysyttelee koko ajan alle 100 kbps vaikka Soneran laajakaista lupaa kymmenkertaisen ja sppedtest.com mukaan nopeus voisi olla yli 600. Duunista dataa virtaa kyllä, joten jarru ei ole kuvat.fi puolella päällä. Onko minulla jossain asetuksissa joku jarru päällä vai mistä moinen vajaanopeus mahtaa johtua?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vingeri: Periaatteessa se voi johtua siitä, että jos sinulla on avoin wlan verkko tai web salattu, niin joku voi käyttää yhteyttäsi.
Kyllä minulla on salattu verkko, en usko että joku muu käyttäisi sitä. Varsinkaan joka kerta kun lataan jotain kuvat.fi:iin.
Lainaus:Soneran laajakaista. Jostain syystä kun lataan kuvat.fi -palveluun kuvia niin nopeus pysyttelee koko ajan alle 100 kbps vaikka Soneran laajakaista lupaa kymmenkertaisen ja sppedtest.com mukaan nopeus voisi olla yli 600
Eli ADSL?
Jos on, niin se 600 on ALASPÄIN netistä, ei ylöspäin nettiin...
Nuo ADSL:t on yleensä xM/1M nopeuksisia, joissa x on nopeus sisään, ja ulosanto on juurikin tuon n. 100 kbps....