User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 08:29
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > utorrent latausnopeus paremmaksi.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
utorrent latausnopeus paremmaksi.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ronsu11
Junior Member
_
13. marraskuuta 2011 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mul on koneella 100 megan netti (speedtesti antoi 95) ja utorrentilla ku imuttelen en oo päässy 3mb/s paremmaksi. Lähettäjistä ei ole ollut ongelmaa, aina ollut runsaasti. Asetusvelhoakin kokeillut, ei auttanut. yhteyksien enimmäismäärän olen nostanut 256 ja per torrent: 256 myös, sekään ei ole auttanaut. latausnopeus on rajaton joten missä siis tökkää, osaako joku auttaa? :)
Member
_
13. marraskuuta 2011 @ 14:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Ei se minun vika ole josset osaa/ymmärrä.
ronsu11
Junior Member
_
13. marraskuuta 2011 @ 15:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon selaillu noit keskustelui jo ihan tarpeeks, tuloksetta... Helpompaa jos joku henkilökohtasesti pystyis/vaivautuis neuvomaan? :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. marraskuuta 2011 @ 15:04

Member
_
13. marraskuuta 2011 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No ei täällä kumminkaan kukaan sano mitään sellaista mitä ei lue noissa keskusteluissa tai utorrentin virallisilla sivuilla,foorumi ja faq osiossa.

Senior Member

5 tuotearviota
_
18. marraskuuta 2011 @ 11:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kaleppo:
No ei täällä kumminkaan kukaan sano mitään sellaista mitä ei lue noissa keskusteluissa tai utorrentin virallisilla sivuilla,foorumi ja faq osiossa.
Kyllähän näissä nopeuksissa saa neuvoa. Vai saako?

E.typoja

Kone: AMD Athlon II X3 450 3.2GHz, RAM 4GT , AMD Radeon HD 6450 1GT , 1Tt Kovo , Win7 Ultimate 64Bit

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. marraskuuta 2011 @ 11:57

Member
_
18. marraskuuta 2011 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saa,ei sitä ole kielletty,tuntuu vaan typerältä kun on lukemattomat kirjoittelut samasta aiheesta.

Mainos
_
__

_
Genetti
Member
_
18. marraskuuta 2011 @ 15:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ronsu11:
oon selaillu noit keskustelui jo ihan tarpeeks, tuloksetta... Helpompaa jos joku henkilökohtasesti pystyis/vaivautuis neuvomaan? :)
uTorrentin asetusvelhossa laitat liittymäsi lähetysnopeuden (ei latausnopeutta). Jos on 100/10 liittymä niin asetukseen 10 Mbit/s ja klikataan "Tallenna & sulje", jolloin asetukset tulee oikeiksi. uTorrentin asetusvelhossa suoritetaan myös alempi testi, jolloin nähdään onko uTorrentin portti avoinna.

Jos lataajia on selvästi enemmän kuin jakajia, niin silloin latausnopeus ei välttämättä ole hyvä 100/10 liittymässä koska lähetysnopeus on 10x pienempi kuin latausnopeus.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > utorrent latausnopeus paremmaksi.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy