User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 13:14
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > valvontakameran etähallinta ongelma
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Valvontakameran etähallinta ongelma
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Computer94
Junior Member
_
28. marraskuuta 2013 @ 20:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on käytössä Qihan DVR-161 tallennin. Olen yrittänyt saada toimimaan etähallintaa tuohon tallentimeen. Yhteydet pitäisi saada toimimaan dna mokkulalla ja TW-EAV510 reitittimellä. Olen ottanut selvää, että dna:lla on mokkula liittymissä tarvittaessa avoinna TCP protokollassa portit 500 ja 2222. Olen tehnyt reitittimeen virtual serverin johon olen määrittänyt nuo portit dvr tallentimelle. Kun yritän muodostaa jollakin toisella internet yhteydellä etäyhteyttä tallentimeeni selaimella niin sivu ei aukea oikein, mutta välilehden nimeksi tulee webcam. Olen kokeillut yhteyden muodostamista firefoxilla, opera, chrome ja ie selaimilla. IE on ainut selain jolla olen saanut paikallisen verkon sisällä muodostettua yhteyden. Tosin aina silloinkaan ie ei osaa aina avata sivua jos ei kysy jonkin lisäosan suorittamiseen lupaa. Silloin kun se kysyy lisäosan suorittamista niin silloin yhteys toimii. Se on ainakin selvää että nuo avatut portit toimivat, koska oman kotiverkkoni ulkopuolelta saa tavallaan yhteyden, mutta selain ei osaa avata sivua oikein.

Olen myöskin kokeillut määrittää tallentimeen no-ip.com palvelun. Samat no-ip.com tunnukset piti määrittää myös reitittimeen. Tosin reitittimeni ei tue no-ip.comia, kokeilin sitten mokkulaa toisessa reitittimessäni (TP-LINK TL-MR3420 V1) joka tukee no-ip.com ddns asetusta. Edellä mainittu reititin kirjautui ddns asetuksissa sisään no-ip.com tunnuksillani ja dvr-tallennin myös omassa hallinnassaan. Sitten minun olisi pitänyt saada yhteys tallentimeen tuolla no-ip sivulla määritettyyn osoitteeseen.


Tässä linkki vastaavaan Qihan tallentimen ohjekirjaanlink

Acer Aspire 5741g i3 2.27Ghz prosessori
8Gb ram
Nvidia geforce gt 320m
OCZ Vertex 2 SSD 250Gb

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. marraskuuta 2013 @ 20:09

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > valvontakameran etähallinta ongelma
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy