User Käyttäjä Salasana  

maanantai 27.1.2025 / 01:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > vpn verkon luominen, internetin välille. win7
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
VPN verkon luominen, internetin välille. Win7
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
xrust
Newbie
_
18. elokuuta 2011 @ 08:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve!

Nyt tarvittais viisasta neuvoa, olen ruvennut rakentamaan 3 tietokoneen välille VPN verkkoa.

Pohjustan tarinani sillä että minulla on kolme tietokonetta, yksi on 100km päässä ja toiset on 3km päässä toisistaan.Jokaisessa koneessa on adsl modeemi/reijitin(palomuurilla)

Olen onnistunut tekeemään VPN verkon silloin kun koneet ovat Lan verkossa, eli samassa reijittimessa kiinni.Käyttäen ip osoitetta esim.192.168.1.36
Mutta kun yritän tehdä saman homman mutta niin että jokainen kone on omassa internet yhteydessä, niin en onnistu millään.
Yleensä tulee vika 800.
Palomuureista eli reijitin asetuksista olen pistänyt 1723 portin sallituksi.Eikä siitä hyötyä ollut.
Nyt sitten pari kysymystä, oletan että 192.168.... osoitetta käytetään silloin kuin kaikki koneet ovat samassa reijittimessa jolloin ne ovat LAN verkossa. Ja kun pitäisi yhdistää netin kautta niin silloin käytetään tietokoneen omaa ip osoitetta? Olenko oikeassa ?

Kiitos oikein paljon etukäteen. Auttakaa joku olen niin umpikujassa.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > vpn verkon luominen, internetin välille. win7

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy