User Käyttäjä Salasana  

perjantai 28.2.2025 / 08:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > welho vai elisa?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Welho vai Elisa?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tumbbu
Newbie
_
14. elokuuta 2009 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen hankkimassa laajakaistaa, ja olen hieman hämmilläni Elisan ja Welhon mainostuksesta. Welho mainostaa 2 megasta liittymäänsä peruskäyttöön, 5 megasta nettipelaamiseen. Kun taas Elisa mainostaa 2 megasta liittymää juuri nettipelaamiseen? Welhon laajakaista on 9 euroa halvempi joten se tietysti houkuttelee, mutta uskallanko luottaa Welhon 2 megaseen eli pystynkö pelaamaan sillä kunnolla nettipelejä? (CS:S jne.)

Onko kellään kokemuksia? Asun muuten pääkaupunkiseudulla.
AfterDawn Addict

35 tuotearviota
_
14. elokuuta 2009 @ 23:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
älä ota Elisaa jos haluat että netti toimii

Itellä nyt ollut 4 vuotta welho toiminut joka päivä tai no joka päivä kun olen ollut kotona

pelattiin kaverin kanssa wowii hän katosi linjoilta soitin luuriin miks lähit pois hän olis jatkanut mut tuli joku netti error vaihto welhoon nyt ollut 7kk tyytyväinen käyttäjä

netti nopeuksista itellä on 2mb netti sillä pärjännyt ihan hyvin Css en ole vuosiin pelannut mut ihan hyvin se tuomi sillon kun pelasin sitä

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > welho vai elisa?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy