User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 05:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > wlan ei yhdistä internettiin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wlan ei yhdistä internettiin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
riihir
Newbie
_
3. joulukuuta 2011 @ 18:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tympeä pikkuongelma mihin en osaa itse etsiä vastausta. Eli läppäri menee nettiin langattomasti useampia kertoja peräkkäin. Sitten jossain vaiheessa tulee eteen ettei internet-yhteyttä saada kytkettyä. Tähän auttaa modeemin virran katkaisu. Mulla on TeleWellin modeemi ja siinä kiinni D-linkin reititin.
Tajuan, että todennäköisesti jommassakummassa ip-soitteet loppuvat uusien yhteyksien myötä. Mutta mitä teen, että saan aparaatit automaattisesti uusimaan osoitteet. Nyt tuntuisi olevan joku rajoitus osoitteiden määrissä. Ja kummassa purissa se on?
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
4. joulukuuta 2011 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti riihir:
Tympeä pikkuongelma mihin en osaa itse etsiä vastausta. Eli läppäri menee nettiin langattomasti useampia kertoja peräkkäin. Sitten jossain vaiheessa tulee eteen ettei internet-yhteyttä saada kytkettyä. Tähän auttaa modeemin virran katkaisu. Mulla on TeleWellin modeemi ja siinä kiinni D-linkin reititin.
Tajuan, että todennäköisesti jommassakummassa ip-soitteet loppuvat uusien yhteyksien myötä. Mutta mitä teen, että saan aparaatit automaattisesti uusimaan osoitteet. Nyt tuntuisi olevan joku rajoitus osoitteiden määrissä. Ja kummassa purissa se on?
Tajuat väärin...
Siinä purkissa josta se langaton tulee, eli wlan-tukiasema...
Päivitä firmikset molempiin, sekä Telehelliin, että D-Linkkiin jops uudempia on.

T: Vesku

Täydellisen tietämättömyyden antamalla 100% varmuudella
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > wlan ei yhdistä internettiin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy