User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 14:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > yksi tietty verkkosivu ei aukea.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Yksi tietty verkkosivu ei aukea.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Lierpace
Newbie
_
28. kesäkuuta 2011 @ 20:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli, niinkuin otsikko kertoo, vain tämä yksi verkkosivu ei aukea ( www.gyx.be ). Ennen ei ole mitään vastaavanlaisia ongelmia ollut, olen kokeillut kolmella eri verkkoselaimella ja kahdella eri tietokoneella. Olen kokeillut käynnistää modeemin uudelleen ja olen jopa kokeillut kaikkien virusturvien ja palomuurinkin poistamista väliaikaisesti. Mikään ei ole auttanut, mitä tulisi tehdä, kun kaikilla muilla tuntuu sivusto toimivan moitteettomasti?
AfterDawn Addict

17 tuotearviota
_
28. kesäkuuta 2011 @ 21:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä aukea täälläkään sivustolla varmaan häiriö.

iMac 27" 3.5GHz Quad-core Intel Core i7, Turbo Boost up to 3.9GHz- 8GB 1600MHz DDR3 SDRAM 2X4GB-256GB Flash Storage- NVIDIA GeForce GTX 780M 4GB GDDR5- Apple USB SuperDrive Apple Magic Mouse + Magic Trackpad- Elisa-viihde 100/10 valokuitu. Asus X70AC Series.
Lierpace
Newbie
_
28. kesäkuuta 2011 @ 21:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä ainakaan kellään kavereista, ulkomaisista eikä suomalaisista ole mitään ongelmia ollut, itsellä käytössä Elisa Viihde palvelu.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > yksi tietty verkkosivu ei aukea.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy