User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 29.1.2025 / 02:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > youtuben videot ei näy
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Youtuben videot ei näy
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Tomppaz123
Newbie
_
17. helmikuuta 2011 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä mulla olis semmone probleema ku kone oli käyttämättä hetken aikaa ja windowsi oli suoraan sanottuna pysähtynyt etten voinut tehdä mitään painoin resetti nappulaa ja menin kuuntelee youtubeen videoita niin se video kuva tilttaa kirjaimellisesti ja jää semmoseks mustaks etten voi kattoa videoita explorerilla youtube toimii ja muut video sivustot toimii mozilalla ... auttakaa mua )=
Member
_
17. helmikuuta 2011 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Flash:in uudelleen asennus nyt aluksi...

Välimuistin tyhjennyskään tuskin haittaisi.

Ei se minun vika ole josset osaa/ymmärrä.
AfterDawn Addict
_
17. helmikuuta 2011 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivitä käyttis tikkiinsä ja putsaa Ccleaner ohjelmalla turhat tiedostot.
Tomppaz123
Newbie
_
17. helmikuuta 2011 @ 21:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ccleanerilla olen putsannut jo aikalailla läpikotaisin mutta yritän totä mozillan välimuistia tyhjentää ku painan sitä "tyhjennä välimuisti" nappia mikä onkaan nii mitään ei tapahdu.... flashin olen asentanut uudestaa ja javan kans

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. helmikuuta 2011 @ 21:34

Mainos
_
__

_
m1ka80
Newbie
_
25. helmikuuta 2011 @ 22:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla sama ongelma ja oon teheny kaikki edellä mainitut ja enemmänki mulla on vista pas.. ja mozilla ja youtubessa kuvaa ei näy ääni kuuluu.. samoin kävi explorerilla toimi ekaks mut sit lakkas.. ja after that kävi safarilla samoitens.. whata hell mie tehen...? en näe youtuben pätkiä ollenkaan.. lainkaan
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > youtuben videot ei näy

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy